31 Ocak 2013 Perşembe

deichmann

bloglardan hep duyduğum ama burada olmadığı için gezip göremediğim gidebilsem de bir şey bulamadığım bir mağazaydı deichmann  ay ne uzun oldu öle :) altı üstü bir ayakkabı aldım yani:) ama pek bi çetrefilli oldu . online  alışveriş sitesi açılınca çok mutlu olmuştum hemen arkasi simli botları sipariş ettim. kargo gelince kutuyu bir açtım içinden kırmızı platformlu siyah bi ayakkabı çıktı:))müşteri hizmetlerini aradım stokta kalmadığını söylediler.
ee hani benim ayakkabım ozman dedim kaç defa aradım ama sonuçta aldığım ayakkabı yalan oldu:)
bende eskişehirdeki mağazasını aradım ellerinde olduğunu benim için ayıracaklarını söylediler hemen kuzenimi aradım o da gitti aldı gecikmeli de olsa benim oldular sonunda:)  




sitede hala var sanırım ama 40 numarası falan alırsanız aklınızda olsun size de kırmızı platformlu bi ayakkabı çıkabilir:)))

9 yorum:

  1. tatlım zng.ta da var aklında bulunsun orda oldğum zamn banada söliyebilirsin yani
    öpüyorumm

    YanıtlaSil
  2. Denemistim bunu cok guzel gulegule kullan:)

    YanıtlaSil
  3. kış bitiyor neredeyse kendime güzel bir bot alamadım, deichmanna bir bakıyım bende:)

    YanıtlaSil
  4. canım ben seni mimledim:)bloguma gelir misin?sevgiler
    http://omurinandi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. bayağ meşakatli olmuş ama sonunda kavuşmuşsun !güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  6. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  7. bu ayakkabıyı bende çok begendim denemiştim çokta iyi durmasına ragmen arkadaşım ısrarla aldırmamıştı,şuan çok pişmanım :( :)

    YanıtlaSil
  8. Sürekli olarak kullandıgım bir marka,güle güle giy canım çok begendim:)

    YanıtlaSil
  9. Deichmann hem şık, hem rahat fiyatları da pek uygun.Güle güle giy :)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...