24 Ocak 2013 Perşembe

Bir Kombin- Dantel Etek

kızlarrr nasılsınız görüşmeyeli ben biraz iyiyim biraz kötüyüm. iyiyim kardeşim geldi :) haftasonu kuzenlerim, erkek kardeşim gelecek evim şenlenecek
kötüyüm onu anlatmasam da olur :(
ben yine kendimi alışverişe verdim Allahım durduramıyorum ya kendimi lafta hiç bişeye ihtiyacım yok ama herşey benim olsun istiyorum :)) alışverişkolik oldum ben :(
bu dantel eteği ne zamandır istiyordum ki ben herşeyi istiyorum :) burada zara yok malesef bi yandan iyiki de yok diyorum yoksa ben ne yapardım hepsinde gözüm varken:)
yazı bekleyemedim napim alır almaz giymek istedim siyah beyaz uyumunu severim ben fena olmamış dimi:) 

 elimde niye hep belimdeyse manken edasıyla poz veririm hani :)))

kaç gündür boştayım sürekli postlarınızı takip ediyorum pek yazasım gelmedi önceki postlarıma cevap yazamadım kusura bakmayın en kısa zamanda  ilgileneceğim söz:)
haftasonuna iki gününüz kaldı gözünüz aydın okullarda tatil oluyor ohh mis mutlu tatiller şimdiden hepinize:)

6 yorum:

  1. çok yakışmış canım yaz kış her zaman giyilir :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. iyi günlerde giy tatlım.. hayırlı cumalar..

    YanıtlaSil
  3. Eteğine ba-yıl-dım!

    Bu arada merhaba! Ben blog aleminde yeniyim. Ziyaret edersen mutluluk duyarım.

    YanıtlaSil
  4. Dantelli şeyleri çok seviyorum özellikle kıyafetlere ayrı bir hava katıyor. Çok güzel bir etekmiş, güle güle giy:)
    http://edawedding.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. çok güzelmiş çok hoşuma gitti.güle güle giy

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...