11 Ocak 2013 Cuma

butigo

butigo cicilerim benimmm:) kendilerini 12.12.12 tarihinde %50 indirimle aldım. numarasının bir numara büyük alınması  gerekiyormuş ama benim dikkatsizliğimden dolayı normal numaramı aldım ama tam oldu:)
böyle cici cici pembiş kesesinde geldi  hemen fotoğrafladım ama bu güne kaldı paylaşmak:) lacivertmiş rengi onuda sonradan öğrendim ama ben siyaha boyadım:) 

 kenarlarındaki şeritlerinde soyulma vardı ama benim için çokda sorun deil açıkcası.

ama gel gör ki feci rahatsızlar:( üzgünüm ivanacım :) ya hakkaten ya bende mi bir sorun var anlamadım ayakkabı iyi hoş da benim ayaklarım bildiğin işkence çekti günün sonunda :( mutsuz oldum bak ama olsun ben yinede kullanacağım seni üzülme:)

6 yorum:

  1. hey samsun güzeliii
    sinopa beklerrim oan göre;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inşallah canım benim ya bi kısmet olmadı gelmek sende gel bebeğim beklerim:)

      Sil
  2. güle güle kullan canım çok güzel belki giydikçe ayağına alışır :)

    YanıtlaSil
  3. ilk kez giydiğin için olabilir mi ben ilk defa giyince öle yapıyor ama güzel ayakkabılar güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ay inşallah öyledir canım alışsın da ayaklarım giyeyim :)

      Sil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...