15 Ocak 2013 Salı

kurukafa

ya ortaokuldayım yada lisenin başlarında o zamanlar giyerdim böyle kurukafalı yılanlı tişörtleri falan o dönem satanistliğin tavan yaptığı dönemler millet bana acaip acaip bakardı bilmezlerdi ki  içimde nasıl hanım hanımcık birinin olduğunu öyle işlerle işim olmayacağını :) işte ben o zamanlar biliyordum kurukafanın moda olacağını :p şimdi heryerde kurukafa kafanızı çevirdiğiniz yerde ya ayakkabıda ya çantada yada aksesuarlarda:)
bende tercihimi aksesuardan yana kullandım:) aslında kurukafalı kazak aradım ama istediğim gibi bulamayınca hırka alıp çıktım:))
bu yüzüğümü daha öncede göstermiştim ben aldıktan sonra bi baktım ki her yerde var ve ben kazık yemişim :)
 bilekliğim ve ikili yüzüklerim ayy çok çikinsiniz:))

bunları ben yaptımm:) bi blogcanda görmüştüm ama kimde hatırlayamadım sanırım Fatih Terim'de de benzeri varmış:)) ben kadife boncuklardan yaptım çok da sevdim:)
 bunları aldım bişeyler yaparım diye elbet bir gün yapacağım:)
bunu da ben yaptım bizim boncukcu kendini aştı kurukafalar zımbalar falan :)

 bugünlük de bu kadar  kendinize iyi bakın olur mu:)

4 yorum:

  1. Aynen benim de lise zamanımdan kalmadır kurukafa tutkum, herkes de sanıyor moda diye bayılıyorum :)
    Açıkçası bu kadar sevdiğim bir şeyin böylesine ayağa düşmesi de üzüyor beni.

    Paylaştığınız ilk 2 yüzüğü Ankara hediyelik eşya fuarında görmüştüm, çok uygundu fiyatı almadığıma pişmanım :(

    YanıtlaSil
  2. şu kuru kafa olayını bir ben sevemedim galiba ama senin yüzükler fena değilmiş. en çok ojenin rengine bayıııldım! numarasını öğrenebilir miyim?

    sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım golden rose 146 numara oje :) teşekkür ederim:)

      Sil
  3. hepsi birbirinden güzel bi tanecik bile kuru kafalı aksesuarım yok çok özendim :)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...