9 Ocak 2013 Çarşamba

pastel- kalıcı ruj

ilk makyaj malzemem pastel 55 numaralı rujdu:)) pastele o zamandan beri ayrı bir sevgim var :) 
kalıcı ruj takıntım var sürerim ruju iki dakkada yer bitiririm:) o yüzden biraz kalıcı olsun hemen çıkmasın isterim rujum:) yıllar önce yine pastelin bu serisinden rujlar almıştım daha kahve tonlarıydı sanırım kullanmadım bozuldular:) geçenlerde watsonda kırmızı rengini görünce hadi alalım dedik:) ben aldım kızkardeşim yürüttü benden :) bir daha bulana kadar canım çıktı orası ayrı mesele :)
saten gibi mat, kalıcı ruj arıyorsanız bence pastelin bu serisine bakın derim sürümü biraz zor düzgün sürmek lazım bir kaç saniye sonra kuruyor kalıp gibi kalıyor dudağınızda ondan sonra ne yerseniz yiyin ne içerseniz için çıkmıyor:)) ama sizde yağlı şeyleri ağzınıza yüzünüze bulaştırarak yemeyin :p

 kırmızıdan sonra pembesini de aldım hatta bugün bile onu sürdüm:)

 kırmızısı favorim





4 yorum:

  1. vuu çok güzel hemen not alıyorum

    YanıtlaSil
  2. çok güzelmiş iyi günlerde kullanın=)) bende ruju yiyorum sadece kenarları kalıyor kalın kalem gibi sinir oluyorum=(((

    YanıtlaSil
  3. uff renkler çok feciymiş canım duruşları mükemmel:)

    YanıtlaSil
  4. baya mat ve kalıcı gozukuyor :) ılkler unutulmaz dımı :P

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...