26 Aralık 2009 Cumartesi

MİMMMM:))


BirSencim beni mimlemiş benim ilk mimim :) çok gecikmeli oldu ama BirSencim kusura bakma canım tekrardan
BLOĞUNA NEDEN BU İSMİ VERDİN ?
cemre genelde kullandığım bi nickti fazlada aramıyım dedim hazır elimde vardı:)

BLOĞU YAZARKEN ATTIĞIM STAR TİRİBİM ?
yazamıyorum ki trip atayım:) ama zaten becerememde trip atmayı bırakın artistini:)

EN SON ALDIĞIN GARİP ŞEY ?
ama ben buara hiç bişe alamıyorum ki az kaldı içimdeki canavar ortaya çıkcak ozaman garip marip hepsini topluycam:)

ŞEKER GİBİ OLDUĞUN ANLAR ?
buaralar olmadığım kesin ama işten çıkıpta eve gittiğim zaman sıcacık soba karşısında duşumuda almışsam o ara emin şeker gibiyimdir:)

ARKADAŞIM SORMAYIN DEDİĞİNİZ ŞEY ?
BirSencimle aynı cevabı veriyorum nezman evleneceksin varmı birileri:)

AYNAYA BAKINCA GÖRDÜĞÜM ?
çökmüş gözler soluk surat:) ayyy nekadar şikayet ettim dimi:))

KENDİNİ OKUTAN BLOGLAR ?
bana samimi gelen bütün blogları takip etmeye çalışıyorum isim versem yanlış olur şimdi dimi:)

BU BLOG SAHİBESİ NERELERDE GÖRÜNÜR ?
bu ara balıkların içinde:)

28 Kasım 2009 Cumartesi

MUTLU BAYRAMLARRR


herkese mutlu, sağlıklı bayramlar diliyorumm:)

14 Kasım 2009 Cumartesi

hediye varrrr:)


sevgili sechıll'de hediyeler veriyormuş ben çok beğendim bi şansımı deneyim dedim sizde bi bakın gerçekten çok güzeller zaten hediyeleri kim sevmezki dimi ama:))

10 Kasım 2009 Salı

fazla söze gerek duymuyorum çünkü eminim hepimizin içinde O' nunla ilgili milyonlarca kelime var ama benim içimde hep KEŞKE'ler var keşke yaşasaydı keşke ben O'nu görebilseydim keşke keşke keşke. Cumhuriyetimizin kurucusu, bugünümüzün kurucusu SENİ ASLA UNUTMAYACAĞIZ...

41 kere maşşallahhhh:))


canlarımmm saat 00:13 itibariyle 41 arkadaşım olmuşşşş.bende hemennn mutluluğumu paylaşayım dedimm. şu ara çok bişey paylaşamıyorum belki malum ev buldum, taşıdım, yerleşmeye çalışıyorum vakit bulamıyorum zaten evde internetimde yok:( tabi bu saatte fabrikada ne işim var hemen onada açıklık getireyim su ürünleri fabrikasında çalışıyorum balığında kaçta çıkacağı belli olmadığı için münasebetsiz bu saatte çıkıyor bende dört gözle onları bekliyorum şikayetçi deilim çok şükür nezamandır iş yoktu sıkıntı oluyodu malum ekonomik kriz ama sonunda geldi ben ev taşırken heryer kalk gidelim derken ben fabrikadayım:) bu sayede hemen iki arada bloguma bakayım dedim kendimi bilgisayarın başına attım iyikide bakmışım 41 kişi olmuşuz:) bu arada nazar ağacım nasıl çok hoşuma gitti bekli evde bile yapabiliriz malzeme: kurumuş ağaç dalları, cam vazo, bol bol nazar boncuğu gece gece fikrim geldi :) nasıl olur gözümde canlandırdım da hoş oldu hatta dalları beyaza boyasak üzerinede nazar boncukları nekadar yakışır vazonun içinede bi kaç nazar boncuğu atsak hımm daha hoş oldu sankimmm ne dersiniz:)

8 Kasım 2009 Pazar

ÖNEMLİİ


sevgili malla çok güzel bir konuya değinmiş bu günlerde sık sık karşımıza çıkan GDO genetik yapısı değiştirilmiş ürünlere karşı bir imza kampanyası başlatılmış eğer bu konuda kayıtsız kalmak istemiyorsak bizde birşeyler yapmalıyız . çok da zor değil bi tık yeter...

7 Kasım 2009 Cumartesi

buldummmm:)


mutlu son bi kaç gün önce yardımmm isteyerek yazdığım yazımda bahsettiğim sevimli ev botları bunlar yine kendi azmim ile:) uzun aramalar sonunda buldum hatta dün sohbet etme şansım bile oldu evettt sevgili panduf bu sevimli ayakkabıcıkları yapan kendine de gerçekten çok cana yakın bir insan bende bu ayakkabıcıklar sayesinde onunla tanışma fırsatı buldum buda benim için gerçekten çok güzel oldu hem ayakkabıları buldum hemde çok sevimli bir insanla tanıştım:) hatta dün koştura koştura ip bile aldım eğer bende yapabilirsem paylaşırım burda:) sizde nasıl yapıldığını görmek isterseniz blogu da kendisi gibi sevimli ve eğlenceli sevimli bi bakın derim :)

uğraştım uğraştım ı -ıhh olmuyoooo kapamadım bir türlü. bedavaymış arkadaşlar bende talihli bir insan olduğum için (güvercin bişi yaptığı zaman şans olarak sayılır ya benimde kirpiğime yaptı ama bütün şans oyunlarını denediğim halde tık yok:)) neyse bi deneyin ya çıkarsa dimi:) yapan arkadaşlar banada yardımcı olurmu:)

ben yaptımm:)



zarlı bilekliklerimi çok sevdimmm sevgili stil direktöründen ilham aldım:) zarlarım vardı zaten dizip dizip kolye yapmıştım ama bileklik fikrini çok sevdim. kolyemide elimde olan zincir boncuk kurdale ne varsa kullandım fiyonku çok seviyorum buara herşeye kullanasım var:) nasıl olmuş
kolyemin arkasında fon olarak kullandığım şalı 4 liraya aldım birkaç yere sormuştum ama baya pahalıydı bu uygun geldi hemen kaptım kenarına kullanılan o pon pon gibi olan şeyleri çok aradım ama bulamadım nerde satılır acaba fikri olan varmı bulsam herşeyin kenarına dikip bir sürü şal yapacağım ama yok hiçbir yerde bulamadım:( birgünü daha bitirdim yine boş geçen bir gündü acaba bundan sonra inciklerimi boncuklarımı işyerine mi getirsem:)

5 Kasım 2009 Perşembe

hediyee varrr:)


sevgili pembe kiraz çok güzel hediyeler dağıtıyor tabi ben internet kullanma özürlüsü olduğum için beceripte onun istediği şeyleri yapamıyorum ama siz bakmak isterseniz gerçekten çok şeker hediyeleri var bol şans herkese:)

4 Kasım 2009 Çarşamba

yardımmmmm

arkadaşlarrrr bişi sorcam yoksa içimde kalacak blogger bi arkadaş vardı normal terlik üzerine örgüyle ev çizmesi örmüştü hatta pembe renkli çok sevimli bişeydi arıyorum arıyorum bulamadım o arkadaşı bilen var mı yardım ederseniz çok sevinirimmm:)

3 Kasım 2009 Salı

olmadııııı:((


içime doğmuş sanki hep dua ettim ama olmayınca olmuyo demek ki ev sahibim saolsun biraz varyemez çıktı daha bismillah ilk günden ben daha evi görmeden paramda param oldu hal böyle olunca tabi benim hayallerimde yalan oldu tabi okadar gözyaşı dökmemde cabası. herşeyin hayırlısı diyerek avutmaya çalışıyorum kendimi ama olmuyo hayırlı olan şuanki evimde oturmamsa kesinlikle deil bence küflencem yakında o evde:( ya geldimide üst üstemi geliyor anlamıyorum ki
zaten yalnız kaldım yaban ellerde işyerimdede sorun var üfff bunalıma mı girdim ne hani insan yapayalnız hisseder ya kendini içinden hiçbirşey yapmak gelmez o durumdayım şuan.
burdan çıkaracağımız ana fikir ev sahipleri için hayatta en önemli şey paraymış:) çok genel oldu galiba. ay napalım artık bende yeni ufuklara yelken açarım kısmet belki daha güzel yerden daha güzel bi ev bulurum kimbilir ev sahibimde çok tatlı bir insan olur bana kolaylık sağlar çok mu hayalperest oldum:) neyse yinede hayat güzel dimi bugün hava güneşli yani tam gezmelik ozaman ne yapıyoruz akşam iş çıkışı babamızıda alıp şöle bi hava alıyoruz yaklaşık 13 gündür dışarı adımımı atmadım:) internetten o çok beğenip de bir türlü alamadığım ugg çakmalarını sipariş veriyoruzz, akşam hazır dışarı çıkmışken incikci boncukcuya uğrayıp küpe kolye bileklik malzemelerine saldırıyoruz kendime bişeyler alınca mutlu oluyorum napim:) bu arada bu resme bayılıyorum bende yakında evimde böyle şemsiyeyle yatacağım onlar kadar mutlu olabilir miyim sanmıyorum ama:) en kısa zamanda bu resmin tablosunu alacağım çok güzel deil mi mutluluk aslında hep içimizde belki günlük telaşlarla üzerini örtüyoruz ufak şeylerden de mutlu olabiliriz ailemizle olmak, sağlıklı olmak yetmez mi zaten...
herkese mutlu günler diliyorum

1 Kasım 2009 Pazar

ev buldumm


tabi bu resimdeki harika şey deil:) aynı apartmanda iki kat aşagıya taşınıyorum. hala yağmur yağıyor bu yüzden aynı apartmanda taşınmak benim için çok daha kolay olacak ev arayanlara tavsiye en üst,en alt katları tutmayın test edilmiştir:) sevmiyorum taşınmayı ben yaa topla yerleştir temizlik üffff. umarım ev sahibimle sorun çıkmaz. bende taşınırım sıcacık evimde kestane keyfi yaparımm aa tabi bide küçük mutluluklarımı paylaşırım:)

31 Ekim 2009 Cumartesi

yağmurrr yağmurr yağmurr


aslında şarkının hepsini yazasım vardı ama durdurdum kendimi:) kaç gündür yağmurla boğuşuyorum tam anlamıyla bu şehire taşınalı 2 sene oldu ama 3. evimide hakladım sıra geldi 4'e:) aslında benim birşey yaptığım yok şansım mı yok anlamadım gitti tavan arası ondan sonra mağara (mağaraydı tam anlamıyla yerin dibinde karanlık nasıl tuttum bende bilmiyorum bir anlık gaflet anı olsa gerek:)) son evimi çok beğenerek tuttum 4. kat güneş gören minik odaları olan sevimli bi evcik ti. taki yağmurlar başlayana kadar evde şemsiyeyle dolaşır oldum:( mutsuzum bu yüzden. blogu açarken güzel planlarım vardı yaptığım takıları süslemeleri kendi çapımda tabi bide yemekcikleri paylaşacaktım tabi hepsizi sizden öğrendim (annecimide unutmayım) ama tekrar ev bulunacak taşınılacak olduğu için malesef birazcık rötarlı olacak. bugün ilk yorumlarımı okudum tekrarda teşekkür ederim çok mutlu oldum.umarım çok güzel dostluklar edinirim burda..

29 Ekim 2009 Perşembe

benimle arkadaş olur musunuz:)

ben geldimmmm:)) ne yaptım nasıl yaptım hiç bilmiyorumm ama öğrenicem yavaş yavaş izlemek,yeni bloglar keşfetmek,kendimi geliştirmek çok zevkli ama blog oluşturmak zormuş:( benim için bir ilk bloglar arası arkadaşlığı çok kıskandım benimde arkadaşım olurmusunuz?