7 Kasım 2009 Cumartesi

ben yaptımm:)



zarlı bilekliklerimi çok sevdimmm sevgili stil direktöründen ilham aldım:) zarlarım vardı zaten dizip dizip kolye yapmıştım ama bileklik fikrini çok sevdim. kolyemide elimde olan zincir boncuk kurdale ne varsa kullandım fiyonku çok seviyorum buara herşeye kullanasım var:) nasıl olmuş
kolyemin arkasında fon olarak kullandığım şalı 4 liraya aldım birkaç yere sormuştum ama baya pahalıydı bu uygun geldi hemen kaptım kenarına kullanılan o pon pon gibi olan şeyleri çok aradım ama bulamadım nerde satılır acaba fikri olan varmı bulsam herşeyin kenarına dikip bir sürü şal yapacağım ama yok hiçbir yerde bulamadım:( birgünü daha bitirdim yine boş geçen bir gündü acaba bundan sonra inciklerimi boncuklarımı işyerine mi getirsem:)

6 yorum:

  1. güzel olmuş.zarları çok severim.. :)

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok cici olmuş :))

    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  3. çok hoş olmuşlar canım.dövmede çok güzel bu arada;)

    YanıtlaSil
  4. canım benim ne samimisin sağol varol

    YanıtlaSil
  5. dövmeyi gösteriyomuş gibi olmuşum dimi:)
    canım benim o senin samimiyetin:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...