3 Kasım 2009 Salı

olmadııııı:((


içime doğmuş sanki hep dua ettim ama olmayınca olmuyo demek ki ev sahibim saolsun biraz varyemez çıktı daha bismillah ilk günden ben daha evi görmeden paramda param oldu hal böyle olunca tabi benim hayallerimde yalan oldu tabi okadar gözyaşı dökmemde cabası. herşeyin hayırlısı diyerek avutmaya çalışıyorum kendimi ama olmuyo hayırlı olan şuanki evimde oturmamsa kesinlikle deil bence küflencem yakında o evde:( ya geldimide üst üstemi geliyor anlamıyorum ki
zaten yalnız kaldım yaban ellerde işyerimdede sorun var üfff bunalıma mı girdim ne hani insan yapayalnız hisseder ya kendini içinden hiçbirşey yapmak gelmez o durumdayım şuan.
burdan çıkaracağımız ana fikir ev sahipleri için hayatta en önemli şey paraymış:) çok genel oldu galiba. ay napalım artık bende yeni ufuklara yelken açarım kısmet belki daha güzel yerden daha güzel bi ev bulurum kimbilir ev sahibimde çok tatlı bir insan olur bana kolaylık sağlar çok mu hayalperest oldum:) neyse yinede hayat güzel dimi bugün hava güneşli yani tam gezmelik ozaman ne yapıyoruz akşam iş çıkışı babamızıda alıp şöle bi hava alıyoruz yaklaşık 13 gündür dışarı adımımı atmadım:) internetten o çok beğenip de bir türlü alamadığım ugg çakmalarını sipariş veriyoruzz, akşam hazır dışarı çıkmışken incikci boncukcuya uğrayıp küpe kolye bileklik malzemelerine saldırıyoruz kendime bişeyler alınca mutlu oluyorum napim:) bu arada bu resme bayılıyorum bende yakında evimde böyle şemsiyeyle yatacağım onlar kadar mutlu olabilir miyim sanmıyorum ama:) en kısa zamanda bu resmin tablosunu alacağım çok güzel deil mi mutluluk aslında hep içimizde belki günlük telaşlarla üzerini örtüyoruz ufak şeylerden de mutlu olabiliriz ailemizle olmak, sağlıklı olmak yetmez mi zaten...
herkese mutlu günler diliyorum

4 yorum:

  1. Bazen hakikaten insan çok şanssızım diyebiliyor,ters olayların üstü üste gelmesi böyle dedirtiyor ama şunu öğrendim ben de birşey olmuyorsa olmuyor,her işte bir hayır kesinlikle oluyor canını sıkma ;)

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. sıkma canını tatlım ya herşey olacagına varır blki cok kaderci olacak ama blkide hayrlısı böyledir!ayrıca snde küçük şeylerle mutlu olabilen bi insansın,bu pek cok kapıyı acar emin ol!

    YanıtlaSil
  4. çok saolun canlarımm desteğiniz için inşallah en kısa zamanda hayırlısı olur bende rahatlarımm:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...