10 Kasım 2009 Salı

41 kere maşşallahhhh:))


canlarımmm saat 00:13 itibariyle 41 arkadaşım olmuşşşş.bende hemennn mutluluğumu paylaşayım dedimm. şu ara çok bişey paylaşamıyorum belki malum ev buldum, taşıdım, yerleşmeye çalışıyorum vakit bulamıyorum zaten evde internetimde yok:( tabi bu saatte fabrikada ne işim var hemen onada açıklık getireyim su ürünleri fabrikasında çalışıyorum balığında kaçta çıkacağı belli olmadığı için münasebetsiz bu saatte çıkıyor bende dört gözle onları bekliyorum şikayetçi deilim çok şükür nezamandır iş yoktu sıkıntı oluyodu malum ekonomik kriz ama sonunda geldi ben ev taşırken heryer kalk gidelim derken ben fabrikadayım:) bu sayede hemen iki arada bloguma bakayım dedim kendimi bilgisayarın başına attım iyikide bakmışım 41 kişi olmuşuz:) bu arada nazar ağacım nasıl çok hoşuma gitti bekli evde bile yapabiliriz malzeme: kurumuş ağaç dalları, cam vazo, bol bol nazar boncuğu gece gece fikrim geldi :) nasıl olur gözümde canlandırdım da hoş oldu hatta dalları beyaza boyasak üzerinede nazar boncukları nekadar yakışır vazonun içinede bi kaç nazar boncuğu atsak hımm daha hoş oldu sankimmm ne dersiniz:)

3 yorum:

  1. Canim benim nice 41 arkada$lara in$allah..bende senin gibi eklenen her arkada$a cocuklar gibi seviniyorum.:)
    Payla$imlarini sabirsizlikla bekliyorum.;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. :)) çok teşekkür ederimm canım ben yorumuna bile nasıl sevindim:) mutlu ettin beni

    YanıtlaSil
  3. ahh ne güzeelll kii...)
    nice 4100,izleyicileree..:)
    bende burdayımm artıkk..
    sevgilerr ..:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...