7 Kasım 2009 Cumartesi

buldummmm:)


mutlu son bi kaç gün önce yardımmm isteyerek yazdığım yazımda bahsettiğim sevimli ev botları bunlar yine kendi azmim ile:) uzun aramalar sonunda buldum hatta dün sohbet etme şansım bile oldu evettt sevgili panduf bu sevimli ayakkabıcıkları yapan kendine de gerçekten çok cana yakın bir insan bende bu ayakkabıcıklar sayesinde onunla tanışma fırsatı buldum buda benim için gerçekten çok güzel oldu hem ayakkabıları buldum hemde çok sevimli bir insanla tanıştım:) hatta dün koştura koştura ip bile aldım eğer bende yapabilirsem paylaşırım burda:) sizde nasıl yapıldığını görmek isterseniz blogu da kendisi gibi sevimli ve eğlenceli sevimli bi bakın derim :)

9 yorum:

  1. sanırım kendine yapıyor bunları satıyormu satmıyorumu bilmiyorum

    YanıtlaSil
  2. çok cicişler :))

    aradığına değmiş :))

    selam ve dua ile

    YanıtlaSil
  3. inşallah benim yaptıklarımda dediğin gibi ciciş olur:)

    YanıtlaSil
  4. ayy çok güzel!
    yaparsın yaparsın.
    yalnız ben fotografa da bittim aynadan fotografçının hafif görüntüsü çok sevimli olmamış mı :)

    YanıtlaSil
  5. Bu rengi çok hoşmuş,çok beyendim, ev oturmalarında harika olur :D
    Allah'a emanet..

    YanıtlaSil
  6. syhn, inşallah yaparım:) özellikle o resmi aldım panduf'da çıkmış azcık:)

    vasfiye, bende ebrulisinden deniycem inşallah olur pek ev oturması yapmam ama kendi evimde sıcak sıcak giyerim

    YanıtlaSil
  7. Cok sevimli görünüyor gercekten :)...ki$inda kimbilir ne sicak tutar bu botlar.
    Hadi seninkileride bir an önce bekliyoruz..;)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  8. bende bekliyorum aynen BirSencim ip bana ben ona bakıyorum bi başlayabilsem :)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...