14 Ocak 2013 Pazartesi

bir kombin - bordo

bordo bu kış altın çağını yaşıyor bence ayakkabıdan çantaya, rujdan aksesuarlara kadar çoğu vitrinlerde bordo rengi hakim:) bordo ruj arayışıma hala devam ediyorum kaç tane aldım ama hala istediğim gibi bulamadım:) bu pantolon aslında kardeşimindi aynı zamanda almıştık ama ben vizon rengini almıştım:) zor bela aldım elinden ama yerine kendi bordo pantolunumu verdim bunun hafif havuç duruşunu seviyorum :) biraz boydan kısa ama ben babetlerle kullandığım zaman bir kere daha kıvırıyorum paçasını:)
bu sefer dolgu topuk botlarımla kullandım o bidahaki posta :)) 




 poz vermeyi hiç sevmediğimi söylemiş miydim:)
 çantamı batikten aldım kaç defa baktım ama yok dedim ben bi çantaya bu kadar para vermem dedim:) en son gittiğimde baktım etiketini yanlış yapıştırmışlar neyse hadi alauım dedim benim oldu:))
hala eski alışverişlerimi yayınlıyorum ona göre:))

2 yorum:

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...