4 Ocak 2013 Cuma

animasyon severlere

geldin kaç yaşına hala çizgi film mi izliyosun sen diyenleriniz var mı bilmem ama evvveeettt ben çok seviyorum animasyon filmleri:))  hazır haftasonu da gelmişken izleyin sizde derim:)
ilk film hediye yağmuru favorim kesinlikle kaç defa izledim ama hala sıkılmadan izlerim o kadar eğlenceli :)
 lorax , rengarenk cıvıl cıvıl:) onuda beğendim fena değil işte
 sevimli canavarlarr anamm yirim ben bunları:)
üniversitedeyken izlemiştim bu filmi tedicik dokuyoyum dilime yapışıp kalmıştı:) gülden ablam asele hamileydi ilk izlediğinde oturup ağlamıştı benim kızımda böyle olacakk diye ne gülmüştük:))
 rapunzel sarkıt saçlarınıııı  oda güzeldi:))
 vee benim çam ağacım:p şimdiye kadar hiç bir yılbaşında öle çam ağacımız olsun süsleyelim edelim olmadı bizim için. çocukken evde kola pasta şeklinde geçerdi:) daha sonraları dışarda arkadaşlarla eğlenceye geçiş yaptık bu yılbaşı annemle babam yanımdaydı kola pastaya dönüş yaptık :p bu kücücük çam ağacıda gratisten hem kur kaldır derdi de yok süs olarak kalacak artık:)
kondan konuyada atlarım öyle. bu aralar bloglarda bie isteksizlik mi var bana mı öyle geliyor?? bloglarını kapatanlar falan niye kiiii

2 yorum:

  1. aaaa kım kapadı kı yıne ben nıye bılmıyorum uf ılgılensem su dunya ıle :)

    YanıtlaSil
  2. Animasyon sevilmez mi hiç, 30 a doğru yol alırken eşimin de benim de en sevdiğimiz tür, film izleyeceğimiz zaman ilk animasyonlara bakarız.
    Ne mutlu bize, bence bizim gibilerin yaşama sevinci bitmez :)

    Sevgiler.

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...