10 Ocak 2013 Perşembe

bir kombin- deri etek

evet ben siyah insanıyım ne alırsam alayım dolabın karşına geçince hep siyah hep siyah:))
deri etek ne zamandır istiyordum ama bulamadım bir türlü bu eteği de yanlış hatırlamıyorsam ltb'den aldım :) ilk gün anamm dedim burda deri etek varmış baktım baktım birazcık pahalı geldi geri bıraktım eve gidince düşündüm taşındım hatta kafamda kombin bile hazırladım ertesi gün dedim ben bu eteği alacağım bi gittim normalde o kadar kısmetsizimdir ki beğendim bir şeyi o gün almazsam ertesi gün ya bedeni kalmaz ya numarası :P ama bu sefer şansım döndü gittim birde ne göreyim etek  % 50 indirimle beni bekliyor hemen demeden kaptım sanki biri elimden alacak:))
yine simsiyah oldum farkındayım:)
 aslında zımbalı topuklularımla güzel olur ama çırpı bacaklarıma pek bi komik olur:)))

 bi başka günde üstüste iki gün giyemedim:)) simli kazağımla giydim ama bu sefer siyah deil gri:))

 kazağım aslında daha güzeldi benim ya :)



ne zamandır böyle düz formlu bir çanta arıyordum aslında niyetim bordo çanta almaktı ama yoktu bende hem siyahını hem vizonunu aldım:))
bunların hepisi ben alışverişi bıraktım dememden önce alınan şeyler dikkatinize:))
bu haftaki postlarımın çoğu belkide hepsi otomatik olarak  haftasonu hazırladığım postlar olacak:) o gün ne getirir bilmiyorum :)

4 yorum:

  1. daha devam eder bence bu alısverıs ındırımın ındırımı baslamadı bıle :)cok guzel olmus ılk defa mıdı boy bı derı etek gordum cok yakısmıs

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah bu indirimler yakacak beni en sonunda:) bedeni büyük canımcım ondan midi duruyor:))))

      Sil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...