25 Ocak 2013 Cuma

flormar- nail art steacker

 daha öncede paylaşmıştım flormarın nail art steackerlarını ilk desenlisini almıştım sonrada metalik olanlarını. bunları desenlilerine göre daha çok sevdim aslında ,içinden 16 tane çıkıyor yapışkanlığı desenlilerine göre çok daha iyi. ilk altın olanını kullandım çok içime sinmedi nedense. birkaç bloggerdan desenlilerinin çok iyi olmadığını okumuştum.



ben tırnağıma tam oturtamadım uğraştım baya sonra sıkıldım yapıştırıverdim:) ikinci gün uçlarından hafif soyulmaya başladı oda düzgün yapıştıramadığım için sanırım:)

6 yorum:

  1. çok güzel durmuş bence gümüş rengi de çok hoş olurdu :)

    YanıtlaSil
  2. Canım bende flormarın bu stickerslarını kullandım desenlilerini ve bende pek memnun kalmadım :( benim mi tırnaklarım çok büyük yoksa bu stickerslarmı çok küçük hala bu sorunun cevabı yok :) Tırnağıma bir türlü yerleştirememiştim ve bir daha kullanma hevesim kalmadı ama bu gold olanları sana çok yakıştırdım...
    Sevgiler
    http://aalamodee.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. ben bu yapıştırma olayına hiç alışamayacağım galiba
    nedense bir türlü deneyesim gelmiyor merakta ediyorum sanırım beceremeyeceğim diye denemekten vazgeçiyorum=)))

    YanıtlaSil
  4. bence çok hoş görünüyor metalik olanlarını denemeliyim diye düşünüp sürekli erteliyordum bugün alınıp denenmeli artık

    YanıtlaSil
  5. bende denemedim boyle yapıştırma :) ama belki daha pratik olabilir yada desenli tırnak sevenler için kolaylık yaratır. sendekileri beğendim =)

    YanıtlaSil
  6. inanılmaz güzel durmuş, ojeden daha kolay çıkması tabi önemli! belki önemli bir gece için kullanılabilir, ama benim gibi, sürdü mü ojesini en az 4 gün çıkarmayanlara pek uymuyor sanırım:)
    blogumda takı çekilişi var beklerim:)

    http://styleglaze.blogspot.com/2013/01/wholesale-orders-giveaway.html

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...