16 Ocak 2013 Çarşamba

gratis alışverişlerim

 alışverişlerim dedim çünkü bir kerelik değil:) fotoğraflayıp bilgisayarıma doldurmuşum yazık ona da bari alayım da azcık beyni rahatlasın dedim  bu arada iki haftalık post yapmış oldum ki blogumu bu sayede ihmal etmemiş olacağım:)
şu meşhur gratis indirimi vardı ya hani geçen yıl :) ben onu blogcanlardan duyar duymaz akşamı zor ettim koştura koştura gittim ilk rujlara saldırdım daha almayacağım ruj dediysem de ertesi gün tekrar gittim bi kaçtane daha aldım:) fotodan da görüleceği üzere tam 7 tane ruj almışım:) biliyorsunuz benim hiç rujum yok :P

 buncacık alışverişten sadece flormarın ultra black göz kalemini kız kardeşime verdim o kadarda iyi bir ablayım hani:)) aldıklarımı bir ara ayrıntılı post yapacağım artık nezamana kısmet olursa:)
yakın zamanda aldım bunları bee beauty vücut kremi güzel kokuyormuş diye aldım güzel kokuyor hakkaten:)
maybelline bb kremi sırf merakımdan aldım daha önce garnierinkini almıştım ama sırf satıcı kızın yüzünden yanlış tonunu alıp kullanamamıştım :( bunun medıum olanını aldım iyimi yaptım bilemedim


bunlarda taa önceden aldıklarım pamuk kıtlığı olacakmış dedile bende iki tane aldım:)) fotolar ta eski evimden kalmış :) dudak kalemlerinin duruşu aşağıda:)
vaseline kremi seviyorum çok güzel kokuyor:) o minnak kremi de çantama atarım diye aldım ama kokusunu sevmedim 
07 cute pınk

 06 satın mauve




6 yorum:

  1. İyi günlerde kullan cnm, sana zahmet bb krem hakkında yorumunu merak ediyorum, bu ara her yerde görür oldum.. Ben yüzüme allık dışında bir şey kullanmıyorum ama eğer anlatılan gibiyse denemek istiyorum :)

    YanıtlaSil
  2. saol tatlım inan hiç kullanmadım aldım kapağını bile açmadım ama dener denemez senin için paylaşırım olur mu canum:)

    YanıtlaSil
  3. Merhaba bu tür projeler gerçekten çok güzel umarımprojeniz beklenen ilgiyi görür

    Web Tasarım
    Firma Sitesi
    site satın al

    YanıtlaSil
  4. Olur canım, çok teşekkür ederim şimdiden :))

    YanıtlaSil
  5. great blog!

    wanna follow each other? ;)

    www.fashionshores.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. tatlm ürünler süpermiş, güle güle kullan:)
    bloguma bıraktığın güzel yorum için de çok teşekkür ederim!! Ben de blogunu GFC ile takipteyim!
    Sevgiler:)
    http://styleglaze.blogspot.com/2013/01/pleated-maxi-skirt.html

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...