7 Ocak 2013 Pazartesi

bir kombin

 foto ekleme falan tamam da posta başlık bulma konusunda sıkıntı çeken bir ben miyim:))
ben yine alışverişi bıraktım :p kaç oldu on mu yirmi mi ama artık kendimi durdurmam lazım farkındayım internetten aldığım iki üç bişi var onlarda gelsin tamam yeter dimi:)) iyice aç gözlü oldum farkındayım birinin bana dur demesi lazım sanırım bu kişi annem olacak bu gidişle:))
bu sene kadife yine moda oldu benim eskiden krem rengi kadife fitilli bi pantolonum vardı birde saks ceketim keşke atmasaymışım onları:)) gerçi içlerine girmem imkansız neyse etek aldım bende onların yerine:))
sabah bir güzel giyindim kapıdan çıktım tam ayakkabılarımı giyerken yok dedim krem rengi çorap olmadı geri girdim eve bordo çoraplarımı giydim:)) modaya hani:))




 baya bi renk kartelası oluşturmuşum üzerimde çantayla ayakkabının tonu bu kadar farklı deil di aslında:)

çizmelerim trendyol bambi kampanyasından trendyol seni seviyorum:))

üşürüm ben hırkamı giyeyim :)
kendinize çoook iyi bakın:)

3 yorum:

  1. çizmeler çok yakışmış canım çok beğendim kombini güle güle giy yeni cicilerini :)

    YanıtlaSil
  2. bende yurtıdısında elektronık ve kozmetık alsıverısı ıle koca kartın lımıtını bıtrdım gelecek aya kartta guzel seyler gormemız umudu ıle :P

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...