28 Ocak 2013 Pazartesi

trendyol bu ne hız

online alışveriş siteleri içinde en çok kullandığım site trendyol  bana göre daha uygun fiyatlı aldığım hiç birşeyde sorun yaşamadın bu güne kadar.
 geçen haftaki bambi indiriminden bu cicileri aldım . normalde mağaza satış fiyatı 99,99 ken hiç anlamam neden 100 deil böyle daha mı uygun görünüyor acaba:)) ben 59,90 gibi bir fiyata aldım aldığım günden üç yada dört gün sonra elimdeydi en çok bu durumu seviyorum artık eskisi kadar çok beklemek zorunda kalmıyorum kargoyu:) ama gel gör ki numarası olmadı geri gönderdim aynı gün bi numara büyüğünü aldım , ertesi gün daha ucuzunu gördüm orası ayrı:))) bende o sipariş kargoya verilmeden iptal ettirip daha koyu olan rengini aldım hemde daha ucuza:)
 iade ettiklerim:)
bunlarda yeni cicilerimm  leopar sevdam beni bile şaşırtır oldu artık:) ama çok istiyordum bunlardan arka kısmına zımba yapmayı düşünüyorum:)



1 yorum:

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...