4 Şubat 2013 Pazartesi

yüzük

 benim bu yüzük sevdam hiç bitmeyecek galiba takı alırken ilk yüzüklere giderim büyük küçük hiç farketmez  benim için hepsi güzel olabilir:)
bu yüzüğüm kotondan kardeşcezimin hediyesi :)
 bu yüzük  Hülya Avşar yüzüğüymüş ne zaman onun oldu bilemedim ben çoğu bloggerdan aylar öncesinden görüp beğenmiştim satıcı adam öyle deince şaşırdım alıp almama konusunda kararsız kaldım.
bihter çizmesi , bilmem ne kolyesi bilmem ne donu diye uzar gider bu durum ki ben hiç hoşlanmıyorum böyle olmasından:(
 kelebelenkli yüzüğüm seviyorum kelebekleri:)


gününüz güzel olsun:)

2 yorum:

  1. yüzük= cemre :) canım benim hepsi hepsi çok güzel, güle güle tak takıştır..

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...