7 Şubat 2013 Perşembe

flormar- deluxe cashmere

 bu ara hep flormardan gidiyorum farkındayım :) makyaj blogu falan deilim öyle profesyonel şeyler beklemeyin yani alım paylaştım daha doğru olur :) flormar bana maaş mı bağlasa ne satış danışmanlığı yapabilecek durumdayım
aa yok o ruj deil bu rujun yapısı daha çok uyar size falan diye:)) şaka bi yana ayakkabı giyim kuşam tamam da ruj hastalığı ne abi ya bi insan hiç mi doymaz ruja :)
bu ruju sırf kabı hoşuma gitti diye aldım onu baştan söyleyeyim :)) iki defa falan sürdüm galiba bordo ruj alacakken bu pembemsi mercan rengini alıp çıktım:))
ama gerçekten güzel ruj saten gibi dudaklarınıza bakım yapın bence sürmeden önce yok son fotodaki gibi pek hoş olmayan bir görüntü oluyor benden söylemesi:)

rujun numarasını unuttum yine soran olursa bakarım :)
gününüz güzel geçsin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...