6 Şubat 2013 Çarşamba

flormar- deluxe shine

flormarı severim ben rujlarını ojelerini sürekli kendini yenilemesini :) bana hiç bir şey göndermemesini :)) şaka bir yana  okadar çok rujum ojem oldu ki hala alıyorum alıyorum :)genelde renkler hep aynı pembeler nude lar :)) bu ara kırmızılara bordolara sardım gerçi:)
bu rujları da bir mağazanın % 50 indiriminden almıştım ben gloss tarzında rujları pek sevmiyorum nedense böyle sürdüm mü kalıp gibi kalacak ruj dediğin:) nemlendirici özelliği iyi çok hafifi bir ruj arıyorsanız gayet güzeller bence:)
numararını unuttum merak eden olursa yazarım :)



1 yorum:

  1. pembeyi çok sevdim kıvamı güzele benziyor normalde flormar'ın rujları güzel oluyor muydu bilmiyorum ama :)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...