29 Nisan 2010 Perşembe

süperr takılar 2:)


ayy dün çok güzel bir gündü işten çıktım havasa güzel kendimi gezmeye verdim bu resimler çok sevdiğim bi abimin dükkanından ben hepsine bayıldım açıkcası takıp çıkarmamak istedim resimlerini sizlerlede paylaşmak istedim keşke fotoğraf makinem olsaydı daha ney olurdu ama resimleri tıklarsanız büyük hallerinide görebilirsiniz:) takımlar gümüş üzerindekiler değerli taşlar çok sevdim açıkcası almak isteyen olursa bana haber vermeleri yeterli ben yardımcı olurum :)





6 yorum:

  1. gunaydınnnnn:)
    hepsi cok ama cok guzeller:)
    bende gidip almak istiyorum....

    YanıtlaSil
  2. günaydın canım bende çok beğeniyorum hepsini zaten ilk beğendiklerimi fotoladım ilerleyen zamanlarda tekrar deşicem rafları:)

    YanıtlaSil
  3. 1.karedeki yüzüğü çok beğendim:)

    YanıtlaSil
  4. hepsi benim olabilir mi?takılara zaafım var:(

    YanıtlaSil
  5. olsun tatlım hepsi senin olsun:)

    YanıtlaSil
  6. chilek canım aslında çok daha güzeller ama telefonla çekince tam net çıkmamış

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...