5 Nisan 2010 Pazartesi

love- oje-yüzük 7:)

cemre Ankara'dan bildiriyor:) 4 günlük izinim var hemen kaçtım ailemin yanına ohh dünya varmış bee:)

sex and the cityde vardı love anahtarlığı, görür görmez kaptım çok hoşuma gitti:)



lacivert ojeleri çok oldu alalı ama sürmek kısmet olmamıştı bugün sürdüm annem hiç beğenmedi, o ne öyle parmaklarını kapıya sıkıştırmışsın gibi dedi:) annem kırmızı ojeyi sever diğerleri fasa fiso gelir ona:) yazıda yazamıyorum şuan arı mayam arkamda sürekli yanlış yazdın ,arada virgül var ,şöle böle
yüzükle bilekliği beraber aldık o yüzüğü hiç beğenmedi ama ben beğendim :)

7 yorum:

  1. ah bu anneler neden hep aynilar anlamiyorum :)buarada ojeye bende bittim renk gercekten cok guzelmis.

    YanıtlaSil
  2. canımıniçi teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  3. bu lacivertten bendede var:) hatta bazen nazar boncuğu bile yapıyorum tırnağımın üstüne:) çok güzel bir renk:)

    YanıtlaSil
  4. cemrecim güle güle kullan bilekliğini fakat uyarmadan geçmeyeyim, bende aynı bileklikten almıştım(moda çarşısından) sakın suya sokma taşları dökülüyor hep :((

    YanıtlaSil
  5. canımcım benimde aklıma geldi aslında nazar boncuğu yapmak ama üşendim:)
    dıydıycı hatunum uyarını dikkate alıyorum canım:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...