1 Nisan 2010 Perşembe

DIYım geldi:)


taşlı babetler modaydı dimi bu sene ben bunu duyarım da boş dururmuyum malzemeler: hangardan 4 liralık düz babet, incik boncukcudan 2 liralık telefon süsü :)) babetleri aldım süsleyeceğim ya üzerine yapıştıracak taşları bir türlü bulamadım tırnaklara yapıştırılan taşlardan aradım yok modasımı geçmiş ne:) yüze yapıştırılanlar minicik tam ümidimi kestim öylesine dolaşırken bu telefon süslerinden buldum sıralıydı ben onları tek tek ayırdım sonra yapıştırıcıyla yapıştırdım umarım düşmezler:)

bu tuniği pazardan 5 liraya aldım baktım dümdüz ben buna bişeyler yapmalıyım dedim dizilmiş hazır pullardan almıştım boş boş duruyorlardı diktim diktim söktüm bir parçada omuzuna diktim görünmüyor ama. dikerken bunaldım tek tek olsa napardım acaba son hali bu elimden bukadarı geldi:) kalan parçayıda tacıma yapıştırdım bide uğur böcüğü oldu bitti işte taktım bile :)

17 yorum:

  1. cemre 4 tl babete mi şaşırayım süslemeyemi bilemedim :) eline sağlık

    YanıtlaSil
  2. iyi DIYlamışsın o boncukları yapıştırmak sabır ister, hele elbiseye dikmek..eline sağlıkk :)

    YanıtlaSil
  3. moda(e)ratör, canım teşekkür ederim babetin her rengi var fiyatıda hiç bişey deil ne kadar kullanışlı bilmem ama:)
    ceciliacım sağol canım inan hiç sabırlı değilim bian önce bitsin istedim daha farklı bişeyler vardı aklımda ama bunalınca bu kadar oldu:)

    YanıtlaSil
  4. Canım hepsi de çok güzel olmuş. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  5. Babetler süper olmuş Cemrecimm :) Ellerine emeğine sağlık..iyi günlerde giy..

    YanıtlaSil
  6. yeşimcim çok teşekkür ederim:)
    selfetcim saol canım benim:)

    YanıtlaSil
  7. Babet muhteşem olmuş gerçekten aman maşallah diyelim nazar deymesin^^

    YanıtlaSil
  8. Babet çok güzel olmuş gerçektende:)))

    YanıtlaSil
  9. Cemoşum kız iyi ki de gelmiş bayıldım babate bebek

    YanıtlaSil
  10. saol canımın içi seviyom seni:)

    YanıtlaSil
  11. moda dedektifi, teşekkür ederim canım:)

    YanıtlaSil
  12. Babet cok guzel olmus Cemre ; ellerine saglik :)

    YanıtlaSil
  13. Hepside cok cok guzel olmus ellerine saglik =)

    YanıtlaSil
  14. demetcim teşekkür ederim canım:)
    zuzum yaptım bişiler işte beğenmene sevindim canım:)

    YanıtlaSil
  15. tatlim kullandin mi hangarin babetlerini nasil kalitesi soyleyebilir misin?

    YanıtlaSil
  16. canım hiç kullanmadım daha fena görünmüyorlar ama 4 liralık babet çokda kaliteli değildir sanırım:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...