1 Nisan 2010 Perşembe

oje-yüzük 6



bir kaç gün bişeyler ekleyemememin mutsuzluğuyla topladım bütün resimleri ardı ardına eklemeye karar verdim:) kendimi ciddi anlamda keyifsiz hissettim ben ne kadar bağlanmışım böyle bloguma yorum yazamamak nekadar kötüymüş. açtım ama hala blogumda sorunlar var:((( neyse ben siyah ojeyi çok seviyorum bence ayrı bir havası var ,siyah olan herşeyi seviyorum aslında dolabımın %80'i siyahtır:) yüzüğümüde yeni aldım siyah taşlısıda vardı ama bende bi kaç tane siyah taşlı yüzük olduğu için bu morlu grili olanı aldım sizce nasıl?

4 yorum:

  1. bence yüzük de oje de çok hoş, tamamlamışlar birbirlerini cnm ben beğendimm ;)

    YanıtlaSil
  2. canım benim çok teşekkür ederim beğenmene sevindim kararsız kalmıştım alırken şimdi iyiki almışım dedirttin bana:)

    YanıtlaSil
  3. üniversitedeyken benim de kıyafetlerimin çoğu siyah ve beyazdan oluşuyordu ama şimdi 30lara yaklaitıkça renkleri de sevmeye başladım :)) ama hala siyah oje kullanmayı çok seviyorum

    YanıtlaSil
  4. :) benim için hiç değişmeyecek galiba nezaman birşeyler almaya kalksam elim hep siyahlara gidiyor:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...