5 Nisan 2010 Pazartesi

MİMMM:))


sevgili ceciliacım beni mimlemiş. ikinci mimim oldu, çok mutlu etti canım beni:)
İsminiz: Funda:)
Yaşınız: 27
Mesleğiniz: Su ürünleri mühendisi
Boyunuz: 1.67
Kilonuz: En son tartıldığımda 53 kiloydum ama şimdi baya olmuşumdur galiba:)
Ayak numaranız: 36
Saç renginiz: aslı koyu kahve ama siyah boyalı şuan
Göz renginiz: koyu kahve
Kaç kardeşsiniz ve meslekleri: 3 kardeşiz kız kardeşim arı mayam peyzaj teknikeri erkek kardeşim henüz lisede
Babanız: emekli memur
Anneniz : ev hanımı
En beğendiğiniz huyunuz: küçük şeylerden mutlu olabilmem heralde:)
Hiç beğenmediğiniz huyunuz: herkesi kendim gibi sanmam hep bu yüzden kaybetmişimdir.
En beğendiğiniz yeriniz: gözlerim :)) samki ela mavi gibi yazdım ama ben gözlerimi severim nedense ellerimi ayaklarımıda severim küçüktürler:)
Hiç beğenmediğiniz yeriniz: göbeğim:(( can simidim var napim:)
Çantanızda mutlaka bulunmalı: cüzdan, telefon ve parfüm olmazsa kendimi kötü hissediyorum:)
Çantanızda asla bulunmaz: çantamın maşşallahı vardır ne ararsanız içinden çıkabilir asla bulunmaz diyebileceğim bişey aklıma gelmedi:)
Arabanızın markası: arabam yokki:((
Hayalimdeki araba: siyah minik bir araba olabilir :)
En sevdiğiniz yemek : patlıcanlı yemekleri çok severimmm:)
Hiç sevmediğiniz yemek : ıspanak
En sevdiğiniz hayvan: balık sessiz sakin temiz daha ne olsun:)
En korktuğunuz hayvan : kırkayak gibi sevimsiz böcüklerden çok korkarım
Kullandığınız parfüm : şuara avonun little balck dress ve caldionun zen parfümünü kullanıyorum
Kullandığınız cilt bakım ürünleri: loreal'in serisini topladım onları kullanıyorum:)
Hergün mutlaka yaparsınız: ailemle günde 3 kereden fazla konuşurum,hergün mutlaka kola içerim bide yaşpasta yerim:)
Hergün yapmayı ihmal edersiniz: sporr hep ihmal etmişimdir
Karanlıktan korkarmısınız: hayır
Korkutmayı severmisiniz: severdim ama hep birilerini korkutunca geceleri beni korkutuyorlar artık korkutmuyorum o yüzden
Giyim tarzınız: genellikle spor yazın elbise etek giymeye bayılıyorum
Asla giymeyeceğiniz: göbeğimi açıkta bırakacak badi yada gömlek
Cep telefonunuzun markası: samsung corby- nokıa 5700
Bilgisayarınızın markası: benim bilgisayarım yokki fabrikadakini kullanıyorum:)
Karşı cinste aradığınız özellikler: uzun boylu olacak bikere renkli gözlü esmer bir yakışıklı fena olmazdı hani:)
En beğendiğiniz oyuncu: şener şen ,kenan imirzalıoğlu,demet evgar, charlize theron bide sandra bullock' a bayılıyorum daha uzar gider aslında
Benzetildiğiniz oyuncu: pas geçiyorum:)
Film çevirmek istediğiniz ünlü: demet evgar çok tatlı kadın
Başka birşey yapmak istediğiniz ünlü: tarkanla akşam yemeğine hayır demezdim:))
Tuttuğunuz takım: GALATASARAYYYY
Hangi dalda bir sporcu olmak isterdiniz: buz pateni çok zarif bir spor bence
En büyük hayaliniz : bir sürü hayalim var ama benim:)
Gerçekleştirdiğiniz bir hayaliniz : önceden hep kendi evim olması kendi ayaklarımın üzerine durabilmekti hayalim ben bunu yaptım galiba:)
Asla yapmam dediğiniz bir çılgınlık: aklıma hiçbişi gelmedi :)
Yapabilirim dediğiniz bir çılgınlık : bungee jumping çok istiyorummm hemde:)
Allah'ım ne kadar uzun bir mimmiş :) Sanırım herkes yaptı bu mimi yapmayan herkese gelsin benden:)

5 yorum:

  1. hehehe banada yazarken cok uzun gelmişti ama keyifli bi mim olduuu

    YanıtlaSil
  2. cnm öncelikle samimi cevapların için teşekkürler, seni biraz daha yakından tanıdığıma sevindimm :)

    YanıtlaSil
  3. canım bencede keyifli bir mim ceciliacıma tekrar teşekkür ediyorum
    ceciliacım ben teşekkür ederim asıl benide çok sevindirdin:)

    YanıtlaSil
  4. Seni daha yakından tanımak güzel Funda'cığım :)

    YanıtlaSil
  5. :) birbirimizi yakından tanıyalım dimi yeşimcim teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...