29 Nisan 2010 Perşembe

süperr takılar 1





8 yorum:

  1. cemrecimm harikalar hepsi valla bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. ay dimi canım ya bende her gittiğimde ağzımın suyu aka aka çıkıyorum ordan:)

    YanıtlaSil
  3. yaaa çok güzeller burası neresi ki??? istanbula gelince giderdim... fiyatları hakkında bir fikrin varmı acaba??

    YanıtlaSil
  4. canım samsunda dükkan:) özellikle sormamı istediğin varsa sorar öğrenirim:)

    YanıtlaSil
  5. ahahaha valla ne safım haaa... bende seni istanbulda çalışıyosun die biliyorum :)) yanlış bilgi cısss... :)) neden öyle bi izlenim oluştu ki acaba?? hmmm bilinçaltım karışmış :P ben bilinçaltımı kurcalayıp mümkünse yanlış verileri temizlemeye gidiyorum hehehe :)) muckss...

    YanıtlaSil
  6. canım benim öpüyorum bende:))

    YanıtlaSil
  7. blogunu yeni kesfettim...takilar gercekten cok güzel! paylasim icin tesekkürler.

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...