29 Nisan 2010 Perşembe

süperr takılar 1





8 yorum:

  1. cemrecimm harikalar hepsi valla bayıldım...

    YanıtlaSil
  2. ay dimi canım ya bende her gittiğimde ağzımın suyu aka aka çıkıyorum ordan:)

    YanıtlaSil
  3. yaaa çok güzeller burası neresi ki??? istanbula gelince giderdim... fiyatları hakkında bir fikrin varmı acaba??

    YanıtlaSil
  4. canım samsunda dükkan:) özellikle sormamı istediğin varsa sorar öğrenirim:)

    YanıtlaSil
  5. ahahaha valla ne safım haaa... bende seni istanbulda çalışıyosun die biliyorum :)) yanlış bilgi cısss... :)) neden öyle bi izlenim oluştu ki acaba?? hmmm bilinçaltım karışmış :P ben bilinçaltımı kurcalayıp mümkünse yanlış verileri temizlemeye gidiyorum hehehe :)) muckss...

    YanıtlaSil
  6. canım benim öpüyorum bende:))

    YanıtlaSil
  7. blogunu yeni kesfettim...takilar gercekten cok güzel! paylasim icin tesekkürler.

    YanıtlaSil