23 Nisan 2010 Cuma

bu aralar


siyah şort aldım sonunda:) kışı bitirdik ama ben anca alabildim ilk resimde şortun altına babet giyeyim dedim ama içime sinmedi bacaklarımın çok ince olduğuna karar verdim ve yine uzun çizmelere kaldım :)




buda gri leoparlı elbisem alırken çok kararsız kalarak almıştım ama giydikçe sevdim altınada puanlı çoraplarımı elbise aslında bukadar kısa değil duruşumdan kaynalandı galiba:)
niyeyse evden döndüğümden beri pek keyfim yoktu canım hiç bir şey yapmak istemedi elim kolum kalkmadı bahar yorgunluğu mudur başka birşeyim mi var anlayamadım bloguma bir şeyler yazmak bir şeyler eklemek istemedi canım. bi gün oturdum döktüm ortalığa bütün boncuklar yok olmuyo iki boncuğu birbirine ekleyipte birşeyler yapamadım ne örgü örmek ne takı yapmak istemedi canım keyifsizdim ama geçiyo galiba yavaş yavaş
geçsin çünkü ben kendimden sıkılmaya başladım:(

12 yorum:

  1. cnmm iki resimde de çok hoş olmuşsun, yine yakıştırmışsın kendine herbişiyi. Arada olur o sıkılmalar, bezmeler ama geçer tatlım kendini dinle bi süre sonra herşey yine rayına oturur, öpüldüm kocaman ;)

    YanıtlaSil
  2. canım benim çok teşekkür ederim:) öpüyorum bende:)

    YanıtlaSil
  3. Şortunla elbisene bayıldım güzel günlerde giy çok ciciler^^

    YanıtlaSil
  4. Şortuna bayıldım tatlım. Elbise de çok yakışmış :) İki cicini de güle güle giy. Bu ara herkes öyle bezgin, bitkin. Sanırım bahar yorgunluğu. Geçiyor tatlım kendini zorlama :)

    YanıtlaSil
  5. :) canım inan böyle birşeyleri paylaşınca daha rahatlıyor insan teşekkür ederim tatlım.:)

    YanıtlaSil
  6. her ikiside çok yakışmış:)))

    YanıtlaSil
  7. Cok yakismis canim, güle güle giy :)

    YanıtlaSil
  8. çok güzel canım çok tatlılar güle güle kullan:)babetlede olur aslında:)

    YanıtlaSil
  9. teşekkür ederim yasemincim:)

    YanıtlaSil
  10. babetlerlede deniycem canım bacaklarım incecik ama napim ya.:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...