28 Nisan 2010 Çarşamba

ortaya karışık:)

öncelikle pazartesi günü beni yorumlarıyla yalnız bırakmayan yorum atmasada düşünen arkadaşlara çok teşekkür ederim:) pazartesiyi kazasız belasız atlattık bugün sayın müdürüm tekrar gelecek ama artık bir sorun çıkmaz diye umuyorum:) gözüm kapıda zaten yakalanmıyım diye:))

anahtarlı kolye ucu almıştım geçenlerde yüzük yok buaralar bende kolye bileklik ne varsa onları çektim:) aşağıdaki de bilekliğim çok severek kullanıyorum şıkır şıkır arada bir şeyi düşmüş ama ne olduğunu bile hatırlamıyorum zaten:)

bu ojeyi genelde kırmızı ojenin altına sürüyordum çıkarması kolay olsun diye özgür bıraktım bir günde kendi başına takılsın diye:) niye bukadar tırnak gösterme meraklısı olduğumu sorarsanız uzun tırnaklarım son günlerini yaşıyor bir kaç gün içinde işletme başlayacak tırnaklar kesilecek ojeler rafa kalkacak bende bol bol çekiyorum bu yüzden napim:)

bunlarda son resimlerim siyah yeleğimi göstermek maksatlı çekildiler :) öyle düz sade birşey aslında ama hazır fotoda varken paylaşıvereyim dedim:)

6 yorum:

  1. çok güzel görünüyorsun cnm ceketin kombinin çok hoş, bilekliğinde öyle şık şıkıdım bende seviyorum, iyi çalışmalarrr..:)

    YanıtlaSil
  2. anahtarlı kolye ucun çok şirinnn (:

    YanıtlaSil
  3. ceciliacım teşekkür ederim canım benim:)
    nah a perfect day, canım teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
  4. aaa kırmızı ojenin altına sürme fikri :) ben neden yapmıyorum kii :) çok sağol cnm :)

    YanıtlaSil
  5. canım çıkartamıyorum diğer türlü kıpkırmızı oluyo tırnaklarım:)

    YanıtlaSil
  6. Canım bende genelde koyu renk oje altına cila sürüyorum çıkarması gerçekten kolay oluyor. Bu arada bilekliğini çok sevdim ;)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...