23 Kasım 2012 Cuma

SİNEMA ve BUGÜNÜN FİLMİ

kaç gündür mutsuzum yeter artık dedim silkelenip kendime geldim:)) yada gelmeye çalışıyorum. Aslında bloguma daha çok vakit ayırmak istiyorum her aldığım, her yaptığım şeyi fotoğraflayıp paylaşmak istiyorum ama canım istemiyor bazen:)
neyse efenim geçen akşam şafak vaktine gittik. zaten serinin müptelası olduğum için bunu merakla bekliyordum. gerçekten çok beğendim güzel bir son olmuş kitaplarını da okuduğum için aslında ne olacağını bile bile gittim ama beni inanılmaz şaşırttı 
-aa ama kitapta böyle deildi yaaa falan diye izledim filmi ben çok beğendim eğer alacakaranlık serisini sevenlerdenseniz kesin izlemişsinizdir zaten:))

bundan sonra izlediğim filmleri bloğumda paylaşmak istiyorum . zaten dizi falan izlemiyorum doğru düzgün bunalıveriyorum ama sevdiğim bir filmi on kere izlerim hiç sıkılmam :))
yılbaşı gecesi kesinlikle önereceğim filmlerden biri eğer romantik komedi seviyorsanız (ki benim blogumda göreceğiniz filmlerin % 90nını romantik komediler oluşturacak ona göre:)) bu film tam size göre:) mutlu mesut izledim filmi artık kaç defa izlerim orası Allah kerim:)
kadro zaten süper eğer izlemediyseniz hala  izlemelisiniz bence:)

7 yorum:

  1. Bende o savas sahnesinde aglamaya basladim nasil yaa diye :D
    keske oyle bitseymis o sonu daha cok begenmistim :)

    Umarim hayatinda hersey yolundadir, hicbirseyin enerjini dusurmesine izin verme, bizler herseyin en iyisini hakediyoruz :)

    takibindeyim balim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy yok yaa iyi ki bitmedi öyle ben etkisinden kurtulamazdım valla:))
      saol canım benim güzel yorumun için umarım herşey yoluna girecek:)

      Sil
  2. henüz izlemedim flmi ama bu haftasonu gitmek istiyorum...kitaptan daha güzelse süper bir film beni bekliyor demektir :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben çok sevdim canım izlerim bir kaç kez daha:)))

      Sil
  3. o bahsettğin durumlar banada olur sık sık endişeye gerke yok :)

    bende çok beğendim bu son filmi..
    hele bi önceki filme kıyasla çook çok beğendim diyebilirim :)
    kitap ile benzer yanları vardı temelde
    ama çok daha ayrıntılı olmuş film bu kez film kitapın önüne geçmiş bence..

    keşke daha 2-3 film devam etseydi
    birdaha nerde bir arada görücez bu ikiliyi :(

    YanıtlaSil
  4. ay bende o olacakları gosterme kısmında hızlı gectıgı ıcın kıtapta oha bunlar olmuyordu kı dıyoırum

    YanıtlaSil