5 Kasım 2012 Pazartesi

leopar

ASLA ASLA DEME diye bir söz vardı dimi:) leopar nedense bende hep banu alkanla özdeşleşmiş bir kaç sene önce deseler leoparlı bir şeyler giyeceksin hadi ordan be derdim:)) ilk başlarda şal aldım sonra babet , etek, pantolon derken bi baktım seriyi tamamlamışım:) moda denen şey ne garip sevmedğiniz şeyleri sevdirebilir giymediğiniz şeyleri üzerinizden çıkarttırmayabilir :) şekil a'da olduğu gibi:)
leoparlı eteğim arı mayamın bana doğum günü hediyesi:) köpüşten fırsat bulamadım ki şöyle sanatsal pozlar vereyim:)
                                    





 leoparlı şalım ve babetlerim. leoparlı loaferlerimi daha önceden paylaşmıştım:)
 leoparlı pantolonum aslında arı mayamındı giymem diye almadım kendime sonra Ondan çok giydim O'da dayanadı bana verdi:)

blogumla 3 yılı geride bırakmışım son zamanlarda baya boşladım farkındayım ama bir kaç değişiklik yapmak istiyorum mesela cemre adını değiştirmek gibi henüz aklıma bir şey gelmedi ama benim için daha anlamlı bir şey olsun istiyorum.
neyse canlar hepinize mutlu haftalar diliyorum :)

10 yorum:

  1. kesinlikle asla asla demyeceksin hele de moda konusunda çünkü her an herşey olabilir :) ama çok yakışmış sana fıstığım leopar deseni, bende bayılmasam da seviyor kullanıyorum..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen kuzum demem zaten artık:) bende bayılmıyorum ama gözüm alıştı galiba artık:)

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. çok uğraştım o pozlar için:)) karşıda inşaat işçileri balkonda dönen bi deli düşün artık:)

      Sil
  3. leoparı çok kıvamında kullandığını düşünüyorum. favorim son fotoğraftaki pantolon ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol tatlım fazlası beni aşar zaten:) çok zor aldım o pantolonu kardeşimin elinden bi bilsen:)

      Sil
  4. Leopara karsı cok katı durup,benım vesılemle sımdı uzerınden bırakmayan tanıdıklarım var :))
    Blogunda yenıyız..Bız de beklıyoruzz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiniz :)) bazı şeylere karşı katı durmamakta fayda var gün geliyor fikrimizi değiştirecek bir şey oluveriyor işte:)

      Sil
  5. artık hepimiz çok iyi biliyoruz ki moda diye giymek ayrı, kendine yakıştırarak giymek çok ayrı.. işte bu sebepten asla dememek lazım neyin, ne zaman, ne şekilde yakışacağı hiç belli olmayabilir! leopar etek ve deri ceket şahane durmuş zaten :)

    sevgiler!

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...