17 Kasım 2012 Cumartesi

SİNEMA- EVİM SENSİN- UZUN HİKAYE

uzun zamandır sinemaya gidemememin acısını çıkardım geçen hafta merak ettiğim övüle övüle bitirilemeyen evim sensin ve uzun hikayeye gitme fırsatım oldu. öyle uzun uzun film kritiği yapmayacağım zaten bana düşmez:)) filmleri anlatmayacağım zaten ben izlemeden anlatana da sinir olurum filmi izleyesim kaçar:)) komşu kızı bu konuda bilgili olduğundan dolayı bu sefer hiç bişe demedi mutlu mesut gittik filmlerimize
ilk gittiğim film evim sensin oldu. ağla ağla milletin içinin dışına çıktığı film:)) sinemaya hazırlıklı gittim elimde selpağım falan oturduk ilk yarı tık yok ama yan taraftan burun fışırtıları gelmeye başladı:) ikinci yarısı daha güzeldi . bir iki sahnesine çok güldüm abartı geldi bana ama güzel bir film. Fahriye evcene sinir oldum rolü gereği ama bu kadar da olmaz dedirtti bana ama hatun çok güzel yafff sesi, makyajsız yüzü kıskandım mı ney:) hele film bitince öndeki ufaklıkların kalkıp milletin suratına bakmalarına bittim bakalım kızların suratları ne kadar kaymış dermiş gibi:))

ama uzun hikayeye diyecek sözüm yok ağladım da güldüm de vay beee dedim:)) tuğçe kazası hiç sevmem neden bilmem sırf onun yüzünden erteledim filme gitmeyi ama onu bile sevdim bu filmde. Kenan İmirzalıoğluna söyleyecek tek bir sözüm yok o derece. hala izlemediyseniz izleyin derim ben:)
hepinize keyifli haftasonları dilerim canlarım:))


8 yorum:

  1. zaten kenan imirzalioğlunun bir tane kötü projesi olsa şaşarım.ailecek severiz kendisini :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen katılıyorum sana:)) ailecek severiz bizde:)

      Sil
  2. Uzun yolu çok merak ettim en kısa sürede izliycem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. izlemelisin canım ben beğendim umarım sende beğenirsin:)

      Sil
  3. Bende cok merak ettim lakin iskocyada vizyona girmezki bu film simdi :(
    Cok uzuluyorum bu turk filmlerini sinemada izleme sansimin olmamasina ...
    Izleyicinim
    belleeamie.blogspot.co.uk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında çoğu Türk filmine gitmem bende sinemaya öyle bir ön yargım var :( dvd si çıkar çıkmaz alacağım bende:)

      Sil
  4. cnm güzel yorumun için teşekkür ederimm
    sevgiler=)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...