28 Kasım 2012 Çarşamba

DIY-küçücük bir dıy :)

selammm canlarr nasılsınız bakim:)) blogumu buara boşta bırakmamak için her güne bir post yapmaya çalışıyorum sonradan blogumu açıp okuyunca mutlu oluyorum:))
aslında pek dıy'lık bir durum söz konusu değil:)) ama paylaşmak istedim bayılıyorum kendin yap bloglarına zaten eskiden beri inciğe boncuğa takıntılıyım :)) eskidende bazı eşyalarımı keser biçerdim bi taraflarını süslerdim:)) 
bu kalpler aslında küpeydi bileklik yapmak için almıştım bekleyip duruyorlardı çıkarıyım da yapayım artık dedim arkasındaki demirleri penseyle kopardım batmaması için törpüledim bir güzel:) bileklikleri renkli iple yapacaktım aslında ama böyle daha çok sevdim:)) yüzükleri de uzun çivilerle kenarlarını kıvırıverdim ta taa oldu bitti işte:))




öperim :**

19 yorum:

  1. çok şık olmuşlar güle güle kullanın

    YanıtlaSil
  2. Sonuç büyük şekerim çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  3. diy cılar yok musunuz siz :)
    -seni de kattım bence bu da bi d.i.y-
    beni de bir gün bu hobilere sürükleyeceksiniz :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu oldum valla uyduruk bişi oldu ama beğenilmesine çok sevindim:))

      Sil
  4. ellerine sağlık canım benim çok çok çok iyi olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  5. Böyle çok tatlı olmuşlar

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim çok güzel olmuş
    Ojelerde haqrikaymış
    Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim nasıl mutlu oldum :)

      Sil
  7. olmuş olmuş hemde çok şirin olmuş ellerine kollarına sağlık..

    YanıtlaSil
  8. sen hep dıy çalış olurmu :)

    YanıtlaSil
  9. cok sık olmus elleırne saglık

    YanıtlaSil