11 Ocak 2011 Salı

neler aldım:) neler yaptım:)

bol fotograflı bir post oldu bu ama biriktirmişim kaç gündür daha da var ama daha sonraya sakladım onları:) malum patron burda olunca yazamıyorum hiç bişey:) hazır o gitmişken benim de aslında bir sürü yapılacak işim varken ben oturdum çayımı da aldım hemen iki dakka bişeyler yazayım dedim:) iyi yapmışım dimi:) bugün annişkom geldii:) gözüm aydın:)

sallanan atım nasıl aslında anahtarlık ama ben kolye yapmayı düşünüyorum nasıl olur ??
hindistanın bereket bilezikleriymiş bunlar 6 tane aldım ama gözüme ince geldi sanırım 6 tane daha alıcam :) seviyorum şıkır şıkır bilezik kullanmayı hem bereket gelir belkim:))
minik cüzdanım pazar gezmesinde aldım :)


bunları da pasajdan aldım:) http://neslininmalzemeleri.pasaj.com/ adresi almak isteyen olursa çok cici şeyler var. ben bunları aldım ama ne yapacağımı bilemedim yaratıcılık sıfır yani:) üstteki cameoları ve çerçeveleri http://yelda.pasaj.com/ dan almıştım ancak bişeyler yapmak kısmet oldu:) ya ben niye beceriksizim bu kadar napcam şimdi ben bunlarla:(((

ama bunları kendim yaptım incili bilekliklerim:)

vee son yıldız yüzük ve pembe saatim:) saatlerle ilgili ayrı bir post hazırlamayı düşünüyorum ilerleyen zamanlarda neyse canlar ben gideyim bir sürü işim var öpüyorum şimdilik:)

16 yorum:

  1. gözün aydın canım.atlı anahtarlığa bittm :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi çok cici iyi günlerde kullan .

    YanıtlaSil
  3. pembe fiyonk canım teşekkür ederim :) çok cici dimi:)
    sevilcim saol canım benim:)

    YanıtlaSil
  4. yüzüğü pek sevdim ama at da çok cici yaptıklarında öyle sanırım herbişi çok güzel karar veremicimm :) hihi güle güle kullan kuzum :*

    YanıtlaSil
  5. ilham perin bol olsun o zaman canım. at fikrin süper, cameolara bayıldım. bulursun sen en güzelini:)

    YanıtlaSil
  6. Hepside çok güzel canım.Güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  7. maşallah ne çoklar:)sallanan at süper kolye olur canım uzun bir zincirle

    YanıtlaSil
  8. bide nesliden aldığın çiçeklerin bikaç rengini çift olarak alsaydın çok güzel küpeler yapabilirdik:)

    YanıtlaSil
  9. oh oh yeni alışverişlere bayılırım!! :) hepsini güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
  10. kiraz çiçeği tatlım teşekkür ederim o peri bana hiç gelmiyoki:(
    nisamu canım teşekkürler:)
    moda_kesh canım fikirlere açığım bir kaç tanesi çift aslında ama nasıl küpe olur bilemedim:)
    meliscim kuzum saol :) bende bayılırım alışverişe:))

    YanıtlaSil
  11. Ne çok şey almışsın, kesene bereket :)

    Hepside çok hoş şeyler, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  12. yarasın kuzuma cameocu olarak mucxx diyorum sana

    YanıtlaSil
  13. hobi vakti , teşekkür ederim evet kendimi kaybettim yine:
    stilim direktörüm cameo kraliçesi öperimm:)

    YanıtlaSil
  14. ay pek begendım ben o anahtarlığı
    ne sevımlı cici oyle
    yuzuksuz olmaz tabeee.

    güle güle kullan.
    bileklerin de cok sık.

    YanıtlaSil
  15. canım kolye olcak inşallah:) yüzüksüz olur mu hiç .teşekkür ederim canımcım:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...