18 Ocak 2011 Salı

güllü dallı:)


iyi ki bu şortu almışım o olmasa ne yapardım ben:) sabah annem bile dedi bi vazgeçemedin şuşorttan diye ama napim çok seviyorum yaz kış giyiyorum:) pembiş kazağımı giyememiştim güllü çoraplarımla uydu hemen giydim arı mayamın hediyesi, polar yelekte gökmenimin hediyesi:) canlarım varolun sağolun:)

güllü çoraplarım pentiden indirimden almıştım:)
şu sıra okuduğum kitap senden başka yok, puccanın günlüğünü de en sonunda okudum eğlenceliydi sevdim:)

eyvah eyvah'ı 2 kez izledim biri yalnız biri annemle. yalnız olduğumdan pek keyif alamadım ama :) herkes çiftti bir önümdeki amca birde ben yalnızdık:)bu aralar en çok söylediğim şarkı abe kaynana naptın bizeee naptınnn bizeee :))

16 yorum:

  1. kims etutamıyo seni
    pentinni en güzel corapalrını alıyosun valla.
    kalpli corabı hala arıyorum :)

    cok ama cok sık bit kombin.
    sort corap ve uzun cizme ikilisi benımde favorim :)

    YanıtlaSil
  2. :)) canım inan çorap konusunda patlama yaşıyorum bende anlamadım gitti:) kalpliye bi bakayım canım bulursam alırım ben sana olur mu:)

    YanıtlaSil
  3. üstündne cıkarmadıgın kadar var cnm cok yakısmıs:)

    YanıtlaSil
  4. çorap hepimizin takıntısı oldu bence son dönemde :D ben artık sırf çorap giyebilmek için elbise ya da etek giyiyorum :D hala istegime ve popoma :p aman gönlüme göre bi şort bulamadıgım için şortlara gecemedim henüz :/ ama çorap aşkı bambaşka <3 :D
    seninkiler de çok ciciymiş cnm güle güle giy..

    bu arada abe kaynana benim 6 aydır favori şarkım :D çevremdekikler ben ölürsem en çok abe kaynanadan kurtulduklarına sevinecekler bence :D:D:D

    YanıtlaSil
  5. mkblkonsept teşekkür ederim:)
    pembesinti forma yaptım canım ben artık onu saol canım benim:)

    YanıtlaSil
  6. cicibebe , önceden öyle değildi siyah düz çorap giy çık ama sendeki gibi bende artık kotlara bakmaz oldum:) çoraplarımı giyeceğim ya:) sende bulursun kuzu gönlüne göre şort :) güldürdün beni:)
    ben geç keşfetmişim o zaman şarkıyı şu sıra sadece annemin bide fabrikada ustanın başının etini yiyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Cemrecimmm bu ne tatlılık böyle. Kazağına bayıldım bayıldım. Ben böyle kalın boğazlı kazak giyemiyorum o yüzden giyebilenlere çok özeniyorum. Çoraplara yorum yapmaya gerek mi var :) Kombinlerine bayılıyorum canım

    YanıtlaSil
  8. Penti reklamında oyna bence sen canım:)
    Çorap gösterme pozlarına bayıldım:))
    Pembeyle giymen de pek iyi olmuş;)

    Ya şorta verdiğim paraya hiç acımıyorum ben de;)Yaz-kış her türlü giyilebiliyor diye;)

    YanıtlaSil
  9. enn moda canım benim o senin tatlılığın:) aslında çok kalın değil kazak hatta içine birtane daha badi giydim:) beğenilerimiz karşılıklı ozaman canım benim:)
    sevgicim tekliflere açığım kuzu çırpı bacaklarımla süper olurum:) pembemide giymiş oldum bu sayede:)
    öperim :)

    YanıtlaSil
  10. stilim direktörüm saol canım benim bende senin blogunu geziyodum yaa o kalpli çoraplarına bayıldım bayıldım süper ötesiii

    YanıtlaSil
  11. aynı çoraptan bende var :) daha giymek nasip olmamıştı kendisini sende görünce aklıma geldi şimdi :)
    Bayıldım vallahi çok yakışmışş :)

    YanıtlaSil
  12. cemrecim istiyorum ya istiyorum, nerden bulduysan adresi ver de ben de alayım o güllü çoraplardan. kızlar katılıyorumm size artık çorap davası yüzünden üstümden eteği elbiseyi çıkarmaz oldum...

    YanıtlaSil
  13. melisim inan benimkide baya bi dolap bekledi hemen bir kombin bekliyorum senden de:)
    capriceline kuzum pentinin mağazasından almıştım samsundan:)

    YanıtlaSil
  14. senin ayakların narıin ve güzeller bacakların düzgün çoraptaki güller öyle güzel duruyorki benim gibi biri giyse o çorabı güller isyan eder dikenleri kalır heee

    YanıtlaSil