13 Ocak 2011 Perşembe

bir mimdir , iki mimdir hop kaç mimdir:))


canlarr çok özür dilerim mim konusunda feci bir gecikme yaşıyorum özür özür özür:)
sevgili hobi vakti beni taaa ne zaman mimlemişti unutmadım ama vakit bulamadım hemen yapayım dimi:)
mim konusu garip alışkanlıklarımız:)
bi düşünmem lazım aslında:) zaten çok normal biri olduğum söylenemez:) ama evden çıktıktan sonra acaba prizde takılı fiş unuttum mu diye emin olamayıp yollardan dönerim bunu hep yaparım:) birde dış kapıyı kitleyip kitlemediğimden hiçbir zaman emin olamam oda yollardan dönmeme sebeptir:)
fermuar takıntım var birde :) şort yada pantolon giydiğimde tam kapıdan çıkacağım zaman acaba fermuarımı çektim mi diye telaşlanıp kan ter içinde kalırım:)

2. mimim kuzum ceciliamdan:)

1-Kaç yaşındasınız?
bu soruyu es geçsem:)) 28 oldum:)
2-İsminin son harfi ne?
A :)
3-En sevdiğin renk?
sanıırm siyah
4-Kilonuz kaç?
yaa onu hiç sormayın her gören kilo aldın deyip duruyor zaten moralmen çöküğüm:)) en son 62ydim ama kesin tartı bozuktu:)
5-Boyunuz kaç?
1.67
6-Ailenizin kaçıncı çocuğusunuz?
ilk göz ağrısıyım hahayy :)
7-En sevdiğiniz şarkı?
benim en sevdiğim şarkı hep değişir ama :)
8-Sizce sarışın mı esmer mi?
sarışınların hep bir havası olduğunu düşünürüm ben:)
9-Sigara kullanıyor musun?
pas geçiyorum:)
10-Alkol içiyor musun?
bunu da:)
11-Çayı fincanda mı içersiniz, çay bardağında mı?
çay bardağında fincanı sevmiyorum çünkü çabuk soğuyor ama işyerimde küçük fincanımdan içiyorum:)

kızlar çok teşekkür ederim ben mim konusunda acık geç kaldığım için herkes yapmıştır ama yapmayan herkese gönderiyorum:) bir tane daha mimim vardı ama bulamadım kusura bakmayın nolur:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...