21 Ocak 2011 Cuma

kırmızı- siyah

bu sefer bir değişiklik yapıp siyahın yanına kırmızı giyeyim dedim:) aman ne büyük değişiklik demeyin. kırmızı benim için büyük bir gelişme:) kırmızı kazağım altına siyah şortum ve pentinin siyah üzeri kırmızı kalpli çoraplarını giydim çok uyumluyum çoook:)


insan kendini bu kadar çekebiliyor ne yapayım:)

kırmızı taşlı yüzüklerim aç gözlüyüm ya beğendiğim şeyin her renginden almalıyım bu yüzükten o hesap işte hem gümüş hem altın rengini aldım:)


bunları kendim yaptım daha doğtusu yapıştırdım fiyonktan bi ara Yağmurcum için aramıştım ama bulamamıştım tesadüf ya aramayınca bulunuyor aldım hemen:) buda benim oldu:)

küçücük kremlerim çok şirinler dimi sırf çantamda taşıyabilmek için aldım şekerli sakız gibi kokuyorlar aynı çilekli ve vişneli olanını almıştım birdahaki gidişime diğerlerinden de alacağım:)

13 yorum:

  1. canımmm günaydın bayıldm kuş yüzüğüne çorabına tek tek bütün parçalara iyi haftasonları:)

    YanıtlaSil
  2. çoraplara bayıldım çok şeker ve şık olmuşsun :)

    YanıtlaSil
  3. Ayy bu çoraplardan hiç göremedim penti mağazalarında. benim hiç öyle çorabım olmadı o yüzden :( kıskandım yani şimdi. :) Takıların da çorabın da siyah ve kırmızının uyumuda harika :)

    YanıtlaSil
  4. kuşlu olan çok şirinmiş,güle güle kullan yeni cicilerini

    YanıtlaSil
  5. ay ay ay abyıldım corapalr da giyilmiş.
    bugun bende kırmızı siyahım :)
    cok güzel olmussun datlumm

    YanıtlaSil
  6. Yağmurcun seni yer:) Kombinin çok güzel olmuş balım, sen bu işi biliyorsun:) Yağmurun da sana birşeyler yollayacak yakın zamanda aklındasın bilesin:)

    YanıtlaSil
  7. pentinin bu çoraplarını görmemiştim,ne güzelmiş.güle güle giy canm

    YanıtlaSil
  8. O çorapların güzelliği, seksiliği nedir öyle ya! Bayıldım!

    İnsan bir şeye alışınca doyamıyor di mi canım? Ben de bu aralar her şeyi bir halkaya yapıştırıp yüzük yapmak istiyorum:)
    Seninkilerin halkası ne kadar orjinal öyle?

    YanıtlaSil
  9. hesap sorunları yüzünden drycfc.blogspot olan adresim
    kovakadiniyimben.blogspot olark değişmiştir.
    haber vermek istedim :)

    YanıtlaSil
  10. kiraz çiçeği, günaydın canım benim teşekkür ederim:)
    venuste hayat, teşekkürler canımcım:)
    ENN MODA, tatlım çok sağol ben bu çorapları o kadar çok aradım ki en sonunda indirimde buldum kaptım hemen:)
    rebeltakipte teşekkür ederim canım:)
    kova kadınıyım ben , canım inan senin için gittim baktım pentinin mağazasına ama kalmamış:(
    yağmurum kuzum saol balım :) lafı bile olmaz biliosun
    pembe fiyonk, saol tatlım:
    sevgicim mersi kuzucum çok seksiyimdir:)) aynen hep yüzük yapasım var pasajdan almıştım canım onları önceki postlarımdan birinde adresi vardı:)

    YanıtlaSil
  11. ay cnm ya cok saol.
    neten bile bulamıyorum.
    evrene mesaj gonderiyim bqri
    o gondersin bana :)

    YanıtlaSil
  12. aklımdasın canım her gidişimde bakıcam sana evren de olmadı artık ben göndercem sana:)

    YanıtlaSil
  13. resimler baya karanlık çıkmış canım tam belli olmuyor

    YanıtlaSil