11 Haziran 2016 Cumartesi

Oje-oje-oje

Kozmetik deyince benim aklıma sadece oje ve ruj geliyor 😊 almadığım renk kalmadı galiba ama elim hep pastel tonlara gidiyor 😊
Koton giyimden sonra kozmetiğede el attı daha önce minik ojelerinden almıştım bunlar mat olanlar yapısı çok yoğun geldi bana zor sürülüyor 😒
Bu ojelerin çoğunun markasını hatırlamıyorum instagram için çekip unutmuşum telefonumda 😊😊
Hele bu oje 😱 revlon markası Allahım ne acayip bir renk 🙄
İşte bu tonlar güzel işte nyc markasının 103 numarası Nasıl temiz görünüyor. 
Alttaki ojeler essence markasının ülkemizden gidecek diyorlar zaten sleek standının geldiği yerlerde kaldırmışlar ama burada makro markette var dolu dolu hemde 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...