27 Haziran 2016 Pazartesi

Alışverişi bırakıyorum...

Diyorum ama kimse bana inanmıyor 😢 bloğu ilk açtığım zamanlarda sadece bir çekmecede tüm takılarım makyaj malzemelerim vardı şimdi bir çekmece dolusu ruj ayrı çekmecede makyaj malzemesi takının ojenin haddi hesabı yok. İnternette gördüğüm herşeyi alıyorum hele ruj konusunda almazsam içim içimi yiyor sabahın köründe gidip alıyorum. Sonra ne mi oluyor denemiyorum bile. Ama bu sefer kesin kararlıyım almayacağım artık kozmetik adına hiçbirşey. Alışverişi ilk bırakacağım dediğim Zaman baya araştırmıştım hastalık olduğunu alkolizmden daha zor bırakıldığını okumuştum. Zormuş işte ben ne yapayım. Ama artık yatağa yatınca üzülüyorum yarın bana birşey olsa kullanmadığım kullanamayacağım onlarca ürün olacak. Aldığım Zaman kısa bir mutluluk sonra puf vicdan azabı. Kimse inanmasa da buraya yazıyorum ben artık alışveriş yapmıyorum kozmetik diyetine girdim vatana millete hayırlı olsun 😂😂 bından sonra paylaşacağım ürünler daha önceden aldığım ürünler olacak. Eğer birgün dayanamaz birşey alırsam özellikle belirtirim😊😊



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...