11 Haziran 2016 Cumartesi

H&M alışverişi

Hep bu instagram yüzünden blogumu unuttum ama Can'ım sıkıldıkça girip eski yazılarıma bakıyorum günlük gibi 😊 Sizinde günlüğünüz var mı 😊 benim lise zamanlarımdan kalan 4-5 ajandam var arada okuyorum ne güzelmiş eskiden herşey okuyup okuyup kendime gülüyorum 😊 
Nerden geldi konu buraya gecenin bu saati olunca😊😊 neyse efenim H&M markasını bilmeyen yoktur zaten buraya birkaç sene oldu geleli iyiki de gelmiş hem fiyatları uygun hemde çok güzel ürünleri var😊 tabi benim ilgi alanım kozmetik ve ayakkabı kısmı daha çok. 
Ojelerinin bir kısmı 5₺ ye düştü yakın zamanda eksik kalır mıyım 😊
Taa üniversite yıllarımdan sakladığım hasır tabanlı ayakkabılarımı iyiki birine vermemişim ee hatırası var o kadar bu sene yine heryerde hasır tabanlı ayakkabılar espadriller var. 
Simi severim Işıl Işıl her ne kadar silmesi biraz uğraştırsada 😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...