6 Aralık 2012 Perşembe

TAŞINIYORUM

Evett ben yine taşınıyorum:)) aslında şuan oturduğum eve çok alışmıştım ama bazı sebeplerden dolayı taşınma kararı aldım yine... geçen haftasonu arı mayam yanımdaydı bol alışverişli bir kaç günün sonunda internetten bir ilan buldum :)) şansıma tanıdık çıktı gidip baktık, kızkardeşim çok beğendi evi, bende içini çok sevdim kutu gibi çok sevimli bir ev ama yeri konusunda biraz kararsız kaldım.
yarım saat içinde karar verdim veee evi tuttum 4. yılın sonunda mahalleme veda edeceğim:((
şuan evin içi kolilerden görünmüyor. bu taşınma işi ne kadar zormuş .
bana dua edin canlar umarım bu evde çok mutlu olurum:))

5 yorum:

  1. of kolay gelsin canım taşınma işi başa bela ama iyi oyalıyor yoruyor insanı :)
    yeni evin hayırlara vesile olsun inşallah

    YanıtlaSil
  2. Allah kolaylıklar versin canım

    YanıtlaSil
  3. umarım çok mutlu olursun kolay gelsinn :))))

    YanıtlaSil
  4. taşınmak, yenilik insanın gözünü korkutsa da güzel şeydir...sana mutluluklar dilerim yeni yuvanda :)

    hepsisatista.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. Allah kolaylık versın canım

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...