1 Aralık 2012 Cumartesi

EMILY- DUDAK KALEMLERİ

 selam canlar nasılsınızzz:)) bilgisayarımda biriktirdiğim fotoları yavaş yavaş paylaşmaya çalışıyorum.
buaralar dudak kalemlerine taktım:)) rujdan daha mat ve daha kalıcılar. dudağı kurutuyor biraz ama üzerine herhangi bir nemlendiriciyle kullanılırsa hiç sorun olmuyor bence:))
bu aralar bordo rujlara taktım zaten benim bu takıntılarımın sonu ne olacak hiç bilmiyorum:)
emily dudak kalemlerini daha öncede paylaşmıştım bu hepsinin toptan gösterimi gibi oldu:))
rujlarımın çoğu pembe tonlarında, ne zaman ruj baksam elim herseferinde pembelere gidiyor nedense:))
ama bu sefer kırmızılara, bordolara da bakar oldum :) istediğim gibi bordo ruj bulamayınca emily'nin 205 numarası tam istediğim gibi oldu:))





211-201-202-204-205
buda dudağımda duruşu tam rengini yakalayamadım bu kadar oldu:)

 öperim :**


2 yorum:

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...