25 Aralık 2012 Salı

incik boncuk

ben yine inciğe boncuğa sardım bu aralar hani bişe yaptığımdan değil stok yapıyorum evde :)) şu zımbalardan o kadar çok aradım ki bulamadım hiç biyerde en son tesadüfen bi boncukcuda gördüm aldım da aldım ne yapacaksam üç tane bileklik yaptım o da lastiğe dizdim yani :))
 bunlarda metre hesabı satılıyordu bir metresinden dört tane kolyem oldu:)) ojeyle boyadım ama krem kahverengini beğenmedim galiba turkuaza boyayacağım:)




ya bu on parmağı on marifet olan hanımlar çok kıskanıyorum sizi hem çalışıp , hem çocuk büyütüp, hem dikiş dikip yetmezmiş gibi bide  hobileriyle uğraşanlar var ya hıh işte onlar ben iki boncuğu ipe geçirdim diye yoruluyorum sizin bu enerjinizin kaynağı ne söyleyin de bizde bilelim:))

8 yorum:

  1. Yaa o kolyeler ne güzel olmuş Cemreee bayıldım. Nasıl istiyor canım benmde inciğe boncuğa sarmak. En kısa zamanda benimde aklımda böyle çıkıp çeşit çeşit alıp beynimi boşaltmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nimomm saol canımm daha güzelleri senin olsun canımm hatta istediğin senin olsun söle yeter:))

      Sil
  2. çok iyi yapmışsın, ben de çok severim boncuklarla falan uğraşmayı^^ bir şey soracağım, ben bir türlü dikilebilen zımba bulamadım(bu senin bileklik yaptıklarından), nereden aldın acaba?^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seviyorum ama üşengeçlikte en iyiyim :) alıp alıp biriktiriyorum :)) samsundayım canım ben boncukcudan aldım:) ama yardımcı olmamı istediğin bir şey olursa araştırırım:)

      Sil
  3. harika olmuş özellikle kolyeler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim:) ojeyle boyadım sadece:)

      Sil
  4. eline sağlık cnm güzel olmuş bence çok beceriklisin sende devam ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol kuzuuum beceriklilik kim ben kim:))

      Sil