31 Mart 2010 Çarşamba

yeni misafirlerimiz:)






fabrika artık hayvanat bahçesi oldu önce akvaryum balıkları japonlar pirenalar palyaçolar derken sonra çiftlik hayvanlarına deve kuşları tavuklar horozlarördekler kazlar hindiler... daha uzayıp gider köpüşlerimiz zaten vardı en son zilli gelmişti şimdide samurayımız oldu sonraki resimdende görüleceği gibi en çok sevdiği şey ayaklarımın dibinde uyumak ben de onu çok seviyorum ortalığı batırmadığı sürece çok pis kokuyor:(((( daha öncede söylemiştim hamsterlerimiz yavruladı 4 tane yavrumuz var o bardak altında yakaladım elime alamadım beyazdan bir tane daha var şimdi baya kalabalık bi aile oldular 4 haftalıkken ayırmamız gerekiyormuş hamster yavrusu isteyen varmı:)))

2 yorum:

  1. köpüşlerin bakışına bak yerim onları :D umarım yavru hamsterler cabuk yuva bulur :)

    YanıtlaSil
  2. canım sadece o bakışları güzel zaten ben bıktım bile onlardan sürekli ayakkabımı keirmeler, birbirlerini yemeler uzaktan daha iyiler bence:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...