18 Mart 2010 Perşembe

oje- yüzük 2



bugün buz gibi bir havaya uyandım baktım dışarıda bişi yok gibi giyindim çıktım ben ilerledikçe kar yağmaya başladı ben mi yanlış görüyorum oldum baktım bembeyaz heryer şaşırdım mart kapıdan baktırır kazma kürek yaktırır demekki bu oluyormuş havalar iyice anormalleşti sabahtan güneşli sonra buz gibi bugünde sabahtan buz gibiydi şimdide güneş açtı neyse hava durumundan kısa bir özet geçtikten sonra bugün kü oje yüzük ikilimi göstermek istedim sabah baktım hava soguk bere alim dedim yolumun üstünde ucuzcu bir yer var bereye niyetlenip oje alıp çıktım markası önemli deil ama rengine bayıldım altın rengi zaten moda benimde kazağımın içinde altın renkli örgüler var tamam dedim ben bunu alim çıkim ben çok beğendim iki kat sürünce daha belli oluyor ben sevdim sizce nasıl?? yüzük bildiğiniz taşlı yüzük ama kenarında nazar boncuğu var çok tatlı:)

2 yorum:

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...