13 Mart 2010 Cumartesi

kırmızı aşkına


kırmızı rengi çok severim ama pek kullanamam nedense ama ojede en çok sevdiğim renktir oje ve en çok kullandığım son zamanlarda bir iki tanede kırmızı ruj aldım deneme amaçlı okadar kıyafetlerim arasında en fazla iki parça kırmızı eşya ya vardır ya yoktur en son aldığım kırmızı tuniği ilk başlarda çok beğenmiştim ama sonra geri götürdüm giyemem diye



bu kırmızıları nette gezerken buldum hepsi ne kadar güzel ne kadar şık hepsinden istedim şimdi:) kırmızı olsun üç kuruş fazla olsun dimi ama:)




bunlarda enim kırmızılarım markalı değiller hepsi ucuz çünkü:) shenin kabına vuruldum flormarınkini seviyorum nar çiçeği ama en güzeli golden lady olan hem çabuk kuruyor hem sürümü kolay golden lady ürünlerini kullanan varmı aranızda çok ucuzlar ama kaliteleri nasıl ben duymadımda:)
neyse canlar öpüldünüz.en çokda arı mayam seni:)

2 yorum:

  1. Bende tam bir kirmizi hastasiyim,ama ten rengime gitmedigi icin kendimi kirmizi ojelerle avutuyorum :)

    YanıtlaSil
  2. bilmiyorum bendeki alışkanlıktanmı kaynaklanıyor hep siyah gri o tonlar aslında kırmızıda lazım:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...