23 Mart 2017 Perşembe

Gabrini matte lipgloss

Gün geçmiyor ki likit mat rujlara bir yenisi eklenmesin. Son günlerde çok sık gördüğüm markalardan biri de gabrini. Ben henüz likit farlarını denemedim ama likit mat rujları hem renk skalası hemde kalıcılık bakımından çok hoşuma gitti. 
Seriye çok güzel kahve tonları eklemişler özellikle 19 numarası harika bir renk. İçeriği hakkında bilgim olmasa da gabrini marka olarak güven veriyor bana. Rujlarına gelecek olursak yapış yapış değil ,dudakta ağırlık yapmıyor ,kalıcılık bakımından gayet başarılı ürünler. Bu markanın en büyük sıkıntısı kolay bulunamaması galiba. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...