17 Mart 2017 Cuma

Flormar alışverişim

Şuraya almalara doyamayan bir üzümkuşu çizelim 😊 Flormarın kadınlar günü indirimine kayıtsız kalamadım hep bu indirimler yüzünden hele bir de artypop koleksiyonu çıkarmış almamak olmazdı. 
 
Gözenek küçültücüsü mü desem likit aydınlatıcısını mı desem tırnak bakım yağını mı. Renkli kozmetikten ziyade bu ürünler daha çok hoşuma gitti ☺️
Hazır gitmişken bir de allık aldım ama rengin güzelliğine ne demeli. 
Hem allık hem ruj olarak kullanılabilen bu ürününü çok merak ettim henüz denemesem de 😊
Ojelerinde full color serisini çok başarılı buluyorum renkler harika sürümü kolay kalıcılık eh işte 😊😊

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...