25 Nisan 2014 Cuma

istiyorummm istiyorummm

dayanamıyorum arkadaşım ne yapayım ayakkabı ve ruj deyince durduramıyorum kendimi hepsi benim olsun istiyorum 
hele bu zara ayakkabılar yok mu ahh ahhh yok burda gelmedi hiç pis zara :)
 istiyom seni ben çok istiyommm:((



 şimdi efenim en alttakiler benim ayakkaplarım aslında üsttekilerden isteyip bulamayınca alttakilerden aldım zara dan gel gör ki bir sürü satış sitesinde bunlardan yapılmış:( sonradan gördüm.  şimdi ben ne yapsam bunlardan da alsam mı yoksa şu aç gözlülüğüme bir son verip zaten bunlar birbirine çok benziyo ki hem benim ayakkaplarım daha güzel deyip k..mı kırıp otursam mı ne yapsam bilemedim:(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...