17 Nisan 2014 Perşembe

blog senin amacın neydi???

bu güzelliklerle bloguma dönüş yapayım dedim:) çiçek ne güzel şey dimi insanın, odanın havasını bir anda değiştiriyor ortama mutluluk getiriyor:)) bana çok da getirmedi orası ayrı:) keyfim yok blog hemde hiç, blogu açalı kaç yıl olmuş ben de, hayatım da değişen hiç bir şey yok. bu blogda hiç bir zaman gezi blogları gibi gezelim görelim fotoları olmayacak galiba , yada moda blogları gibi giyinip kuşanıp markalı markalı kıyafetlerle boy boy fotolarım da:)) aman o olmasa da olur takıntım da yok zaten:) yada evlilik teklifidir tek taş fotolarıdır ceyizime aldığım rendeden süzgece kadar fotolarda:)) bu konuda feci kıskanç olabilirim ama:))
hakkaten blog senin amacın neydi benim hayatımda yada  bana kattığın, bloglarda görüp ayakkabıları koştur koştur almak alamadıklarıma kıskançlıkla iç geçirmek yada sanki makyaj bloguymuşum gibi zerre göz makyajı yapamayıp da o boşluğu rujlarla doldurmak için 1254879 tane ruj almak mı bilemedim:))



 ha bir de unutmadan hobi bloglar var onlara bakıp bakıp evi incik boncukla doldurup hiç bir şey yapmamışlığım da var yani:) ama o hamarat bloglardan görüp hadi sen bunu yaparsın deyip boya fırçalarına sarıldım bu sefer millet evlilik teklifi alır sen boya yap deyip daha bir hışımla çekmecelerime saldırdım :)) öncesi sonrası fotosu yok malesef ama eski rengi krem lilaydı Allahım hangi akla hizmet lila alırsın yarebbim sevmem ki ben o rengi hiç:) beyaz olsun temiz olsun dedim azmettim saçımı başımı da boyaya daldırıp komidinimi şifonyerimi boyadım :) güzel oldu sanki ne dersin hayatımda büyük değişimler olmasa da minik minik evde bana huzur verebilecek şeylere sarıldım ne yapayım:)
hiç utanmadan evim döküntüsünü de paylaştım ya :))


 odamın son hali:)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...