21 Nisan 2011 Perşembe

şanslıyımmm:)

çünkü çok sevdiğim kuzenlere sahibim:) canım gülden ablam ve gökmenim çok seviyorum sizi çok:) aşağıdaki fotoda kuzim gökmenim ve kız arkadaşı var çok güldüm bu fotoyu görünce ailemizin sülümanı ve hürremi saçlar falan aynı renk yalnız:)
mat ojeyi ne kadar çok aradığımı az çok biliyorsunuz bulamayınca gülden ablamdan istemiştim eskişehirde sevilden alsın diye aldı ama bir türlü gönderemedi tabi bende burnundan getirdim aldığına alacağına pişman ettim:))) dün işyerimde baya yoruldum üstüne ptt kargo geldi nasıl iyi geldi anlatamam :) benim oje durdukça doğurmuş, keşke biraz daha bekleseydim dedim hahay:)
yırtarak açtım paketi içinden bu ciciler çıktı:) hediye almak ne kadar güzel birşeyyy:) çok mutlu oldum çok canım benim sizi çoooooook seviyorum iyi ki varsınız:) kuzumun kolisi bugün eline geçer ben gönderdiklerimi fotoğraflayamadım umarım beğenirler:)


kolinin sebebi sevil henüz kullanmadım zaten paketi açınca onu unuttum gitti:)
gülden ablama bir heves açtığımız birde blogu var bakmak isterseniz tık tık:)

15 yorum:

  1. canıımm hediyelerin ne kadar güzeeell,güle güle kullan:)gulden ablanın blogunu da izlemeye aldım hemen:)

    YanıtlaSil
  2. özgemm saol bebeğim:) o pek faal değil ama alıştırcam onu da:)

    YanıtlaSil
  3. Canım benim gercekten şanslısın :)
    Bu arada gökmen nasıl oldu, çok iyi gördüm maşallah...

    YanıtlaSil
  4. kuzummm çok saol :) gökmen bugün hastaneye yattı değerleri düştü çok şükür nakil yapılacak yakın zamanda saol kuzum :)

    YanıtlaSil
  5. Sen saol meleğim benim, Allahım çokça şifa verecek inanıyorum ben, yakışıklı kuzenimize :)

    YanıtlaSil
  6. canımsınn sennn:) inşallah kuzum kuzenimiz canım:)

    YanıtlaSil
  7. kız çok güzelmiş maşaşşallahhhhh

    YanıtlaSil
  8. tubitos bende maşşallah diyorum:) bebek gibi hakkaten kıskanç yapabilirim:))))

    YanıtlaSil
  9. Gule gule kullan hediyelerini canim,cok guzeller,hediye almak gercekten mutlu ediyor insani ^_^
    Ilk fotograf supermis; bahsi gecmis, acil sifalar kuzenine.Kiz arkadasi pek tatli ^_^

    Optum canim ^*^

    YanıtlaSil
  10. harika bir fotoğraf olmuş :) güzel günlerde kullan hediyelerini.

    YanıtlaSil
  11. güle güle kullan tatlım...

    http://dujufashion.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. ay resim gercekden cok güzel , hüremin bide kanuni sultan süleymanin aski dilere destan zaten insallah kuzenin de mutlu olur ;)

    sevgiler ....

    YanıtlaSil
  13. güle güle kullan hepsi birbirinden güzel :)

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel blog bu böyle, yüzükler, allıklar, pabuçlar ...:)

    YanıtlaSil
  15. ferahfeza canım benim çok teşekkür ederim güle güle kullancam:) saol tatlım iyileşiyor inşallah en kısa zamanda daha iyi olacak öpüyorum canım:)
    cicici çok şekerler dimi:) teşekkür ederim:)
    dujufashion saol canım benim:)
    bohçacı hanım teşekkür ederim inşallah çok mutlu olurlar:)
    CMOS teşekkür ederim canımcım:)
    kiraz çekirdeği, çok teşekkürler evet ne ararsan var istikrarsız blog:)

    YanıtlaSil

Avon true colour glimmerstick göz kalemleri

Avon ürünlerini severek kullanıyorum geçtiğimiz haftalarda true colour serisinden üç farklı rengi deneme şansı buldum. Özellikle khaki reng...